Nevin Karabıyık Yerden profil resmi
Nevin Karabıyık Yerden Doç. Dr. Marmara Üniversitesi
Yayın 11 Hakemlik 14 CrossRef Atıf 13
11 Yayın
14 Hakemlik
13 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim Dijital Pazarlama Kurumsal İletişim Endüstriyel Pazarlama Bütünleşik Pazarlama İletişimi Kültürlerarası İletişim Pazarlama Girişimcilik

Kurum

Marmara Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

1031

5

1

1752

DENEYİMSEL PAZARLAMADA GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMININ DENEYİM DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK MENÜ UYGULAMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Nevin Karabıyık Yerden , Başak Değerli, Mert Uydacı, İlknur Ergün Tuncay
Yayın Bilgisi: 2020 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/byk.m.26515393.2020.8/1.174-193
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2013

0

1

2013

DESTİNASYON PAZARLAMASINDA PAZARLAMA STRATEJİSİ VE KONUMLANDIRMA ÇALIŞMALARINA KAVRAMSAL YAKLAŞIM
Yazarlar: Nevin Karabıyık , Burcu Sümer İnci
Yayın Bilgisi: 2016 , İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 6153

0

1

6153

2

1

818

Yayınlar

0

414

2

1031

1

818

1

5136

1

1752

DENEYİMSEL PAZARLAMADA GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMININ DENEYİM DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK MENÜ UYGULAMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Nevin Karabıyık Yerden , Başak Değerli, Mert Uydacı, İlknur Ergün Tuncay
Yayın Bilgisi: 2020 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/byk.m.26515393.2020.8/1.174-193
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2013

1

2013

1

6153

Yayınlar

2

1

818

5

1

5136

5

1

1752

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.