Nevin Karabıyık Yerden profil resmi
Nevin Karabıyık Yerden Doç. Dr. Marmara Üniversitesi
Yayın 9 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 10
9 Yayın
10 Hakemlik
10 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Örgütsel, Kişilerarası ve Kültürlerarası İletişim Bütünleşik Pazarlama İletişimi Kurumsal İletişim Pazarlama Dijital Pazarlama Endüstriyel Pazarlama Kültürlerarası İletişim Girişimcilik

Kurum

Marmara Üniversitesi

Popüler Yayınları

0

2

615

DESTİNASYON PAZARLAMASINDA PAZARLAMA STRATEJİSİ VE KONUMLANDIRMA ÇALIŞMALARINA KAVRAMSAL YAKLAŞIM
Yazarlar: Nevin Karabıyık , Burcu Sümer İnci
Yayın Bilgisi: 2016 , İstanbul Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5771

0

1

5771

3

1

1348

DENEYİMSEL PAZARLAMADA GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMININ DENEYİM DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK MENÜ UYGULAMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Nevin Karabıyık Yerden , Başak Değerli, Mert Uydacı, İlknur Ergün Tuncay
Yayın Bilgisi: 2020 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/byk.m.26515393.2020.8/1.174-193
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1647

0

1

1647

5

1

4187

Yayınlar

0

134

1

590

1

4187

1

1348

DENEYİMSEL PAZARLAMADA GASTRONOMİ TURİZMİ AÇISINDAN ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK UYGULAMASI KULLANIMININ DENEYİM DEĞERİ ÜZERİNE ETKİSİ: ARTIRILMIŞ GERÇEKLİK MENÜ UYGULAMASI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar: Nevin Karabıyık Yerden , Başak Değerli, Mert Uydacı, İlknur Ergün Tuncay
Yayın Bilgisi: 2020 , Beykoz Akademi Dergisi
DOI: 10.14514/byk.m.26515393.2020.8/1.174-193
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1647

1

1647

1

5771

Yayınlar

2

1

590

5

1

4187

3

1

1348

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.