Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Özkan Kırmızı
Prof. Dr.
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
11
12
Yayın
11
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Uygulamalı Dilbilim ve Eğitim Dilbilimi
Kurum
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Prospective EFL teachers’ locus of control and academic self-efficacy in Turkish context
Yazarlar:
Özkan Kırmızı
,
Arif Sarıçoban
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
0
ATIF
1
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Use of Discourse Markers in L2 English Writing by Iraqi Postgraduate Students at Karabuk University
Yazarlar:
Sarmad Alahmed
,
Yahya Mohammed
,
Özkan Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eurasian Journal of English Language and Literature
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1434
0
ATIF
1
FAVORİ
1434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
İNGİLİZCE ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETMEN DUYGULARINA İLİŞKİN EĞİTİM FELSEFELERİ KONUSUNDAKİ İNANÇLARI
Yazarlar:
Aydan Irgatoğlu
,
Özkan Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
539
0
FAVORİ
539
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İngilizce Öğretmen Adaylarının Epistemolojik Biliş ve Öğretim Yaklaşımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Özkan Kırmızı
,
Aydan Irgatoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.874649
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
677
0
FAVORİ
677
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring the Correlation between Thinking Styles and Social and Academic Integration in English Major Students
Yazarlar:
Özkan Kırmızı
,
Nur Güneş Uçar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: 10.33710/sduijes.807970
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
577
0
FAVORİ
577
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The manifestations of micro and macro categories of pedagogical content knowledge in the practices of prospective EFL teachers
Yazarlar:
Arif Sarıçoban
,
Özkan Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.759270
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
800
0
FAVORİ
800
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Use of Discourse Markers in L2 English Writing by Iraqi Postgraduate Students at Karabuk University
Yazarlar:
Sarmad Alahmed
,
Yahya Mohammed
,
Özkan Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Eurasian Journal of English Language and Literature
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1434
1
FAVORİ
1434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A technological pedagogical content knowledge (TPACK) sssessment of pre-service EFL teachers learning to teach English as a foreign language
Yazarlar:
Arif Sarıçoban
,
İrfan Tosuncuoğlu
,
Özkan Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.631552
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3027
0
FAVORİ
3027
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The impact of the flipped classroom on receptive and productive vocabulary learning
Yazarlar:
Özkan Kırmızı
, Funda Kömeç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.586096
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2966
0
FAVORİ
2966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Turkish EFL Teachers’ Views on Blended Learning: A Qualitative Analysis
Yazarlar:
Özkan Kırmızı
, Kübra Yapıcı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1018
0
FAVORİ
1018
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Views of university instructors and students on English as a Lingua Franca (ELF) and World Englishes (WES)
Yazarlar:
İrfan Tosuncuoğlu
,
Özkan Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: 10.17263/jlls.547692
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1696
0
FAVORİ
1696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Comparative Study of Learner Autonomy in Terms of Gender and Learning Contexts
Yazarlar:
Özkan Kırmızı
,
Kübra Kıraç
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2396
0
FAVORİ
2396
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Prospective EFL teachers’ locus of control and academic self-efficacy in Turkish context
Yazarlar:
Özkan Kırmızı
,
Arif Sarıçoban
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Language and Linguistic Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
616
1
FAVORİ
616
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Criticism of “Kırgınlar Evi” in Relation to Cultural Adaptations
Yazarlar:
Özkan Kırmızı
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
215
0
FAVORİ
215
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Eurasian Journal of English Language and Literature
Journal of Language and Linguistic Studies
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
SDU International Journal of Educational Studies
Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Çeşm-i Cihan: Tarih Kültür ve Sanat Araştırmaları Dergisi E-Dergisi
ELT Research Journal
Eurasian Journal of English Language and Literature
Folklor/Edebiyat
Language Teaching and Educational Research
Selçuk Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Dergisi
Turkish Online Journal of Distance Education
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat