Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Firma
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Ramazan Kurtoğlu
Ramazan Kurtoğlu
Doç. Dr.
YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, İŞLETME PR.
Yayın
6
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
1
6
Yayın
12
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
0000-0001-7213-0400
57291213100
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Pazarlama
Hizmet Pazarlaması
Pazarlama Araştırma Metodolojisi
Kurum
YOZGAT BOZOK ÜNİVERSİTESİ, İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ, İŞLETME PR.
Popüler Yayınları
HİZMET HATASI, HİZMET TELAFİSİ VE ATIF TEORİSİ: KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Selman Temiz
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Hitit Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17218/hititsbd.975219
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
1
ATIF
1
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ YEMEK İŞLETMELERİ HAKKINDAKİ E-ŞİKÂYETLERİN İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ramazan Kurtoğlu
,
Selman Temiz
,
Alperen Timuçin Sönmez
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
0
ATIF
1
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MAĞAZA ATMOSFERİNİN MARKA EVANGELİZMİ ve POZİTİF WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ
Yazarlar:
Sümer Güner
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.18070/erciyesiibd.1211606
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
0
ATIF
1
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HİZMET TELAFİSİ, TEKRAR SATIN ALMA VE POZİTİF AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ÜZERİNDE MÜŞTERİ ATIFLARININ ETKİSİ
Yazarlar:
Selman Temiz
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
DOI: 10.30798/makuiibf.1218889
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
575
0
ATIF
1
FAVORİ
575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SAĞLIK HİZMETİ KULLANICILARININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE İNTERNETTEN SAĞLIK BİLGİSİ ARAMALARININ HASTA GÜÇLENDİRME DÜZEYİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Sema Dalkılıç
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.18070/erciyesiibd.1311714
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
0
ATIF
1
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
SAĞLIK HİZMETİ KULLANICILARININ TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI VE İNTERNETTEN SAĞLIK BİLGİSİ ARAMALARININ HASTA GÜÇLENDİRME DÜZEYİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Sema Dalkılıç
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.18070/erciyesiibd.1311714
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
69
1
FAVORİ
69
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MAĞAZA ATMOSFERİNİN MARKA EVANGELİZMİ ve POZİTİF WOM ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: MÜŞTERİ TATMİNİNİN ARACILIK ROLÜ
Yazarlar:
Sümer Güner
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: 10.18070/erciyesiibd.1211606
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
534
1
FAVORİ
534
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KONAKLAMA İŞLETMELERİNDE HİZMET TELAFİSİ, TEKRAR SATIN ALMA VE POZİTİF AĞIZDAN AĞIZA İLETİŞİM ÜZERİNDE MÜŞTERİ ATIFLARININ ETKİSİ
Yazarlar:
Selman Temiz
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
DOI: 10.30798/makuiibf.1218889
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
575
1
FAVORİ
575
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÇEVRİMİÇİ YEMEK İŞLETMELERİ HAKKINDAKİ E-ŞİKÂYETLERİN İÇERİK ANALİZİ YÖNTEMİYLE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Ramazan Kurtoğlu
,
Selman Temiz
,
Alperen Timuçin Sönmez
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
337
1
FAVORİ
337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HİZMET HATASI, HİZMET TELAFİSİ VE ATIF TEORİSİ: KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Selman Temiz
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Hitit Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17218/hititsbd.975219
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
1
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÜLKE İMAJI TÜKETİCİLERİN KALİTE ALGILAMALARINI NASIL ETKİLER?
Yazarlar:
Ahmet Bayraktar
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1598
0
FAVORİ
1598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Hitit Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
Kurul Üyeliği
Bozok İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Hakemlik
Atatürk Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi
Erciyes Akademi
Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Journal of Mehmet Akif Ersoy University Economics and Administrative Sciences Faculty
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Yayınlar
HİZMET HATASI, HİZMET TELAFİSİ VE ATIF TEORİSİ: KAVRAMSAL BİR ÇALIŞMA
Yazarlar:
Selman Temiz
,
Ramazan Kurtoğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Hitit Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17218/hititsbd.975219
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1728
1
ATIF
1
FAVORİ
1728
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat