Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yılmaz İlker Yorulmaz
Dr.
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
11
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
60
TR Dizin Atıf
13
11
Yayın
6
Hakemlik
60
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
0000-0003-0934-3942
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
MUĞLA SITKI KOÇMAN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Çolak
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Yahya Altınkurt
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.319209
ATIF
27
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6039
27
ATIF
1
FAVORİ
6039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi, Anne ve Baba Eğitim Durumu Değişkenlerinin Etkisinin İncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalışması / The Role of Gender, Grade Level, and Parents’ Educational Attainment Variables on Teacher Candidates’ Critical Thinking Dispositions: A Meta-Analysis
Yazarlar: İbrahim Çolak, Burcu Türkkaş Anasız,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Ahmet Duman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.541861
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2703
8
ATIF
1
FAVORİ
2703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Exploring Teacher Autonomy Through Teachers’ Perspectives: A Qualitative Case Study
Yazarlar:
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
İbrahim Çolak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1360698
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
0
ATIF
1
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Exploring Teacher Autonomy Through Teachers’ Perspectives: A Qualitative Case Study
Yazarlar:
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
İbrahim Çolak
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1360698
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1162
1
FAVORİ
1162
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Güvenleri ile Özerklikleri Arasındaki İlişkide Örgütsel Güç Mesafesi Algısının Aracı Rolü
Yazarlar:
İbrahim Çolak
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Yalçın Sever
,
Yahya Altınkurt
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1210467
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
731
0
FAVORİ
731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü / The Mediating Role of Teachers’ Critical Thinking Dispositions in the Relationship between their Organisational Power Distance Perceptions and Autonomy Behaviors
Yazarlar:
İbrahim Çolak
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Yahya Altınkurt
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1076433
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1398
0
FAVORİ
1398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi, Anne ve Baba Eğitim Durumu Değişkenlerinin Etkisinin İncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalışması / The Role of Gender, Grade Level, and Parents’ Educational Attainment Variables on Teacher Candidates’ Critical Thinking Dispositions: A Meta-Analysis
Yazarlar: İbrahim Çolak, Burcu Türkkaş Anasız,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Ahmet Duman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.541861
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2703
1
FAVORİ
2703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Teachers’ Structural and Psychological Empowerment and their Autonomy
Yazarlar:
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
İbrahim Çolak
, Aycan Çiçek Sağlam
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
954
0
FAVORİ
954
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Örgütsel Güç Mesafesi Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
İbrahim Çolak
,
Yahya Altınkurt
,
Kürşad Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4037
0
FAVORİ
4037
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de görev yapan öğretmenlerin tükenmişliklerinin incelenmesi: Bir meta analiz çalışması
Yazarlar:
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Yahya Altınkurt
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.348273
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3712
0
FAVORİ
3712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OECD ülkelerinin PISA 2015 başarılarının gelir dağılımı ve eğitim harcamaları açısından değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
İbrahim Çolak
,
C. Ergin Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.329755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2075
0
FAVORİ
2075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Çolak
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Yahya Altınkurt
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.319209
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6039
1
FAVORİ
6039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Power Sources Used by Lecturers in Class Management on The Pre-Service Teachers’ Perceptions of Fairness Regarding Their Learning Environment
Yazarlar:
Tuğba Hoşgörür
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.284860
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
[Öğretmenlerin liderlik davranışları ile duygusal emekleri arasındaki ilişki]
Yazarlar:
Tuğba Hoşgörür
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
0
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Education
Hakemlik
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Yükseköğretim Dergisi
Yayınlar
Öğretmenlerin Örgütsel Güvenleri ile Özerklikleri Arasındaki İlişkide Örgütsel Güç Mesafesi Algısının Aracı Rolü
Yazarlar:
İbrahim Çolak
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Yalçın Sever
,
Yahya Altınkurt
Yayın Bilgisi: 2023 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.1210467
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
731
2
ATIF
0
FAVORİ
731
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Güç Mesafesi Algıları ile Özerklik Davranışları Arasındaki İlişkide Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin Aracı Rolü / The Mediating Role of Teachers’ Critical Thinking Dispositions in the Relationship between their Organisational Power Distance Perceptions and Autonomy Behaviors
Yazarlar:
İbrahim Çolak
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Yahya Altınkurt
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1076433
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1398
2
ATIF
0
FAVORİ
1398
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimlerine Cinsiyet, Sınıf Düzeyi, Anne ve Baba Eğitim Durumu Değişkenlerinin Etkisinin İncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalışması / The Role of Gender, Grade Level, and Parents’ Educational Attainment Variables on Teacher Candidates’ Critical Thinking Dispositions: A Meta-Analysis
Yazarlar: İbrahim Çolak, Burcu Türkkaş Anasız,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Ahmet Duman
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/ijer.541861
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2703
8
ATIF
1
FAVORİ
2703
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de görev yapan öğretmenlerin tükenmişliklerinin incelenmesi: Bir meta analiz çalışması
Yazarlar:
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Yahya Altınkurt
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.348273
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3712
9
ATIF
0
FAVORİ
3712
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OECD ülkelerinin PISA 2015 başarılarının gelir dağılımı ve eğitim harcamaları açısından değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
İbrahim Çolak
,
C. Ergin Ekinci
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.329755
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2075
11
ATIF
0
FAVORİ
2075
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Özyeterlik İnancı Ölçeği Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İbrahim Çolak
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
,
Yahya Altınkurt
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21666/muefd.319209
ATIF
27
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6039
27
ATIF
1
FAVORİ
6039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Power Sources Used by Lecturers in Class Management on The Pre-Service Teachers’ Perceptions of Fairness Regarding Their Learning Environment
Yazarlar:
Tuğba Hoşgörür
,
Yılmaz İlker Yorulmaz
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.284860
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
1
ATIF
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat