avatar
İbrahim Çolak Dr. TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ
Yayın 10 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 37
10 Yayın
9 Hakemlik
37 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Yönetimi Eleştirel eğitim Eğitim politikaları Örgütsel davranış

Biyografi

Dr. Çolak, 2007 yılında Ondokuzmayıs Üniversitesi Yabancı Diller Eğitimi Bölümü İngilizce Öğretmenliği Programında lisans öğrenimini tamamladı. 2007 yılında Muğla’da İngilizce öğretmeni olarak çalışmaya başladı. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü Eğitim Yönetimi, Teftişi, Planlaması ve Ekonomisi Anabilim Dalı’nda 2016 yılında yüksek lisans, 2021 yılında doktora derecesini aldı. 2023 yılından bu yana Trabzon Üniversitesi Eğitim Bilimleri Bölümü’nde öğretim üyesi olarak görev yapmaktadır. Dr. Çolak’ın çalışma alanları arasında örgütsel davranış ve eleştirel eğitim gibi konular yer almaktadır.

Kurum

TRABZON ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ

Popüler Yayınları

24

1

5463

Proje Okulu Öğretmenlerinin Bakış Açısından Okul Projeleri
DOI: 10.34056/aujef.1258952
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 227

1

1

227

0

1

530

Yayınlar

Proje Okulu Öğretmenlerinin Bakış Açısından Okul Projeleri
DOI: 10.34056/aujef.1258952
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 227

1

227

1

530

0

692

0

2255

0

1927

Öğretmenlerin İş Doyumları ile Tükenmişlikleri Arasındaki İlişkilerin İncelenmesi: Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar: Yilmaz İlker Yorulmaz, İbrahim Colak , Yahya Altınkurt
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1303

0

1303

1

5463

Yayınlar

Proje Okulu Öğretmenlerinin Bakış Açısından Okul Projeleri
DOI: 10.34056/aujef.1258952
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 227

1

1

227

9

0

1927

24

1

5463

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.