Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Alperen Çalışkan
Arş. Gör.
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
20
9
Yayın
1
Hakemlik
20
CrossRef Atıf
0000-0001-7804-5661
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin 21. Yüzyıl İnsan Profili Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1548121
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9219
8
ATIF
2
FAVORİ
9219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024 sosyal bilgiler dersi öğretim programının 2005, 2015 ve 2018 programlarıyla karşılaştırılmalı analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1485390
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15512
10
ATIF
1
FAVORİ
15512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Millî Eğitim Akademisine yönelik tutum ölçeğinin geliştirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Temel Eğitim
DOI: 10.52105/temelegitim.1738026
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
202
0
FAVORİ
202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Sanat Algıları
Yazarlar:
Aykut Demir
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1605150
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
120
0
FAVORİ
120
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Millî Eğitim Akademisine Yönelik Görüşleri
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.57135/jier.1731971
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
199
0
FAVORİ
199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sivil Toplum Kuruluşlarının Değerler Eğitimindeki Rolüne İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1544152
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
460
0
FAVORİ
460
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin 21. Yüzyıl İnsan Profili Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1548121
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9219
2
FAVORİ
9219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024 sosyal bilgiler dersi öğretim programının 2005, 2015 ve 2018 programlarıyla karşılaştırılmalı analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1485390
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15512
1
FAVORİ
15512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tarihsel empati ölçeği-yetişkin formu: Geçerlilik ve güvenirlik çalışması
Yazarlar:
Hüseyin Çalışkan
,
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Turkish History Education Journal
DOI: 10.17497/tuhed.1260330
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1212
0
FAVORİ
1212
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin “Evren” Kavramına Yönelik Algıları
Yazarlar:
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
591
0
FAVORİ
591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin “Şehir” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1086604
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1029
0
FAVORİ
1029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Disiplinlerarası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Temel Eğitim
Turkish History Education Journal
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Kurul Üyeliği
Sakarya Üniversitesi Türk Akademi Dergisi
Hakemlik
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli’nin 21. Yüzyıl İnsan Profili Açısından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.55605/ejedus.1548121
ATIF
8
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9219
8
ATIF
2
FAVORİ
9219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2024 sosyal bilgiler dersi öğretim programının 2005, 2015 ve 2018 programlarıyla karşılaştırılmalı analizi
Yazarlar:
Yusuf Yıldırım
,
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uluslararası Batı Karadeniz Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.46452/baksoder.1485390
ATIF
10
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
15512
10
ATIF
1
FAVORİ
15512
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin “Şehir” Kavramına İlişkin Algılarının Metaforlar Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Alperen Çalışkan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
DOI: 10.47157/jietp.1086604
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1029
2
ATIF
0
FAVORİ
1029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat