Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Didem Alsancak Sırakaya
Yrd. Doç. Dr.
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
22
7
Yayın
9
Hakemlik
22
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Artırılmış Gerçeklik
Oyunlaştırma
Eğitim
Kurum
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
ATIF
13
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3849
13
ATIF
3
FAVORİ
3849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7328
0
ATIF
1
FAVORİ
7328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
A case study: what attracts teachers to augmented reality
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.135.9.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MOBİL ÖĞRENME HAZIRBULUNUŞLUĞUNUN AKILLI TELEFON KULLANIMINA GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
614
0
FAVORİ
614
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Oyunlaştırma Deneyimleri
Yazarlar:
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1008
0
FAVORİ
1008
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Augmented Reality Training on Teachers’ Individual Innovativeness
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
344
0
FAVORİ
344
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PROGRAMLAMA ÖĞRETİMİNİN BİLGİ İŞLEMSEL DÜŞÜNME BECERİSİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7328
1
FAVORİ
7328
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3849
3
FAVORİ
3849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.329512
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2146
0
FAVORİ
2146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
A case study: what attracts teachers to augmented reality
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.135.9.6
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
749
1
ATIF
0
FAVORİ
749
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
ATIF
13
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3849
13
ATIF
3
FAVORİ
3849
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ön Lisans Öğrencilerinin Mobil Öğrenme Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Sırakaya
,
Didem Alsancak Sırakaya
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17152/gefad.329512
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2146
8
ATIF
0
FAVORİ
2146
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat