Mustafa Sırakaya profil resmi
Mustafa Sırakaya Doç. Dr. Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi
Yayın 10 Hakemlik 37 CrossRef Atıf 80 TR Dizin Atıf 112
10 Yayın
37 Hakemlik
80 CrossRef Atıf
112 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Kurum

Kırşehir Ahi Evran Üniversitesi

Popüler Yayınları

Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4180

15

3

4180

Yayınlar

A case study: what attracts teachers to augmented reality
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.135.9.6
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1130

0

1130

0

2712

0

433

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul Durumları
DOI: 10.17679/inuefd.495886
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2572

0

2572

0

4996

0

4129

The Effect of Augmented Reality Use on Achievement, Misconception and Course Engagement
Yazarlar: Mustafa Sirakaya , Ebru Kilic Cakmak
Yayın Bilgisi: 2018 , Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.444119
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2174

0

2174

3

4180

0

2256

Yayınlar

A case study: what attracts teachers to augmented reality
Yayın Bilgisi: 2022 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.22.135.9.6
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1130

2

0

1130

Bilgi-İşlemsel Düşünme Becerilerinin İncelenmesi: Meslek Liseleri Örneklemi
Yayın Bilgisi: 2020 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.683577
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2712

8

0

2712

İlkokul ve Ortaokul Öğretmenlerinin Teknoloji Kabul Durumları
DOI: 10.17679/inuefd.495886
ATIF 18 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2572

18

0

2572

27

0

4129

The Effect of Augmented Reality Use on Achievement, Misconception and Course Engagement
Yazarlar: Mustafa Sirakaya , Ebru Kilic Cakmak
Yayın Bilgisi: 2018 , Contemporary Educational Technology
DOI: 10.30935/cet.444119
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2174

2

0

2174

Artırılmış Gerçekliğin Fen Eğitiminde Kullanımının Tutum ve Motivasyona Etkisi
Yayın Bilgisi: 2018 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.415705
ATIF 15 FAVORİ 3 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4180

15

3

4180

8

0

2256

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.