Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Dilek Yaralı
Yrd. Doç. Dr.
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
Yayın
4
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
6
4
Yayın
10
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Değerlendirme
Kurum
Alanya Alaaddin Keykubat Üniversitesi
Popüler Yayınları
Programın Temel Ögeleri Açısından 2013 ve 2018 Kimya Öğretim Programlarının Karşılaştırılmas
Yazarlar:
Dilek Yaralı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1085514
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
413
2
ATIF
1
FAVORİ
413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
TEMEL YAŞAM BECERİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI (I-II) KAZANIMLARININ YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ
Yazarlar:
Dilek Yaralı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
EKEV Akademi Dergisi
DOI: 10.17753/sosekev.1499408
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
224
0
FAVORİ
224
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sorgulama Becerileri ile Öğretim Elemanlarının Pedagojik Yeterlikleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi / Examination of the Relationship between the Inquiry Skills of Prospective Teachers and the Lecturers’ Pedagogical Competencies
Yazarlar:
Dilek Yaralı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1169783
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
900
0
FAVORİ
900
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Programın Temel Ögeleri Açısından 2013 ve 2018 Kimya Öğretim Programlarının Karşılaştırılmas
Yazarlar:
Dilek Yaralı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1085514
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
413
1
FAVORİ
413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Kafkas Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Dilek Yaralı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.440393
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1189
0
FAVORİ
1189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Hakemlik
Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Asya Studies
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
EKEV Akademi Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Disabilities Sports and Health Sciences
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Yayınlar
Programın Temel Ögeleri Açısından 2013 ve 2018 Kimya Öğretim Programlarının Karşılaştırılmas
Yazarlar:
Dilek Yaralı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: 10.37995/jotcsc.1085514
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
413
2
ATIF
1
FAVORİ
413
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Eğitim İnançlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi (Kafkas Üniversitesi Örneği)
Yazarlar:
Dilek Yaralı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.440393
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1189
4
ATIF
0
FAVORİ
1189
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat