Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Halil Taş
Halil Taş
Dr.
Milli Eğitim Bakanlığı, Teftiş Kurulu
Yayın
12
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
19
TR Dizin Atıf
51
12
Yayın
4
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
51
TR Dizin Atıf
0000-0002-5219-1123
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Eğitim Programları ve Öğretim
Temel Eğitim
Kurum
Milli Eğitim Bakanlığı, Teftiş Kurulu
Popüler Yayınları
Destek Eğitim Odasında Görevlendirilen Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Bilgi Düzeyleri
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.654000
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
3
ATIF
1
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerine Verilen İnceleme/Soruşturma Görevlerine İlişkin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşleri
Yazarlar:
Halil Taş
, Serkan Şeker
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
0
ATIF
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Salgını Sürecinde Uygulamaya Konan Uzaktan Eğitimin Paydaş Görüşleri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
0
ATIF
1
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türk Eğitim Sisteminde Denetim Alt Sisteminin Yapılanma Sorunsalı ve Bir Model Önerisi
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1194319
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
959
0
FAVORİ
959
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 4.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININ EVRENSEL DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1054065
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3211
0
FAVORİ
3211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
COVID-19 Salgını Sürecinde Uygulamaya Konan Uzaktan Eğitimin Paydaş Görüşleri Bağlamında Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
1
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESNEVÎ’DE DEĞERLER VE MESNEVÎ’NİN DEĞERLERE BAKIŞI
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.672051
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3499
0
FAVORİ
3499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destek Eğitim Odasında Görevlendirilen Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Bilgi Düzeyleri
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.654000
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
1
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencileri ile Öğretmenlerinin Etkileşimli Tahtalara İlişkin Metaforlarının Karşılaştırmalı Analizi
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.690632
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1200
0
FAVORİ
1200
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerine Verilen İnceleme/Soruşturma Görevlerine İlişkin Okul Yöneticilerinin ve Öğretmenlerin Görüşleri
Yazarlar:
Halil Taş
, Serkan Şeker
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1020
1
FAVORİ
1020
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi ile Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenine İlişkin Metaforları
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.518013
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1563
0
FAVORİ
1563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Sınav Türü Tercihlerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Halil Tas
,
Muhammet Baki Mınaz
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
511
0
FAVORİ
511
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Disiplin Suçlarına ve Disiplin Cezalarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Halil Taş
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.409812
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
0
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye ve ABD Kaliforniya Eyaleti Anadili Öğretim Programlarının Programın Ögeleri Bağlamında Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.418880
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3019
0
FAVORİ
3019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İLKOKUL 4. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN OKUMA ALIŞKANLIKLARI VE TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1586
0
FAVORİ
1586
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
Eurasian Journal of Educational Research
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
Kastamonu Education Journal
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Türkçe Edebiyat Kültür Eğitim (TEKE) Dergisi
Hakemlik
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Dergisi
Yayınlar
İLKOKUL 4.SINIF SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABININ EVRENSEL DEĞERLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.21764/maeuefd.1054065
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3211
4
ATIF
0
FAVORİ
3211
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MESNEVÎ’DE DEĞERLER VE MESNEVÎ’NİN DEĞERLERE BAKIŞI
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.672051
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3499
1
ATIF
0
FAVORİ
3499
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destek Eğitim Odasında Görevlendirilen Sınıf Öğretmenlerinin Sınıf Yönetimine İlişkin Bilgi Düzeyleri
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
DOI: 10.21565/ozelegitimdergisi.654000
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1009
3
ATIF
1
FAVORİ
1009
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Dersi ile Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmenine İlişkin Metaforları
Yazarlar:
Halil Taş
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet İlahiyat Dergisi
DOI: 10.18505/cuid.518013
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1563
8
ATIF
0
FAVORİ
1563
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Disiplin Suçlarına ve Disiplin Cezalarına İlişkin Bilgi Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Halil Taş
,
Kasım Kıroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.409812
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1058
3
ATIF
0
FAVORİ
1058
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat