Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İbrahim Akar
Doç. Dr.
KASTAMONU UNIV
Yayın
4
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
4
4
Yayın
16
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
4
TR Dizin Atıf
0000-0001-5147-129X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Yetenekli Eğitimi
Özel yetenek
Üstün yetenek
Üstün zeka
Yaratıcılık
Kurum
KASTAMONU UNIV
Popüler Yayınları
Özel Yetenekli Öğrencileri Genel Eğitim Sınıflarında Destekleyecek Sınıf Öğretmeninin Sahip Olması Gereken Yeterlikler: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
İbrahim Akar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.813339
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
946
4
ATIF
1
FAVORİ
946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekli Öğrencileri Genel Eğitim Sınıflarında Destekleyecek Sınıf Öğretmeninin Sahip Olması Gereken Yeterlikler: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
İbrahim Akar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.813339
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
946
1
FAVORİ
946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Overview of the Phenomenon of Waiting in the Class from the Perspective of the Classroom Teacher: A Phenomenology Study
Yazarlar:
İbrahim Akar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.20.7.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
0
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How is the Environment in the Mind of a Gifted Elementary School Student? A Phenomenology Study
Yazarlar:
İbrahim Akar
,
Berat Ahi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1302
0
FAVORİ
1302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICILIĞA TEŞVİK EDİCİ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI İNDEKSİ’NİN (YÖDİndeksi) TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
İbrahim Akar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1639
0
FAVORİ
1639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Trakya Eğitim Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Özel Yetenekli Öğrencileri Genel Eğitim Sınıflarında Destekleyecek Sınıf Öğretmeninin Sahip Olması Gereken Yeterlikler: Nitel Bir Araştırma
Yazarlar:
İbrahim Akar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.813339
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
946
4
ATIF
1
FAVORİ
946
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Overview of the Phenomenon of Waiting in the Class from the Perspective of the Classroom Teacher: A Phenomenology Study
Yazarlar:
İbrahim Akar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.20.7.2
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1377
3
ATIF
0
FAVORİ
1377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YARATICILIĞA TEŞVİK EDİCİ ÖĞRETMEN DAVRANIŞLARI İNDEKSİ’NİN (YÖDİndeksi) TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
İbrahim Akar
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1639
1
ATIF
0
FAVORİ
1639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI