Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Yadigaroğlu
Doç. Dr.
Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
6
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
35
TR Dizin Atıf
12
6
Yayın
19
Hakemlik
35
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0001-8143-2339
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kimya Eğitimi
Kurum
Aksaray Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Temelli Etkinliklerin 5. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Değişim Ünitesindeki Kavramları Günlük Yaşamla İlişkilendirmelerine Etkisi
Yazarlar:
Hayriye Akar
,
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.656886
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
1
ATIF
3
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYA LABORATUVARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
916
0
ATIF
1
FAVORİ
916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Gözüyle Öğretmenlik Uygulaması Dersi: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.903044
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
2
ATIF
1
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Gözüyle Öğretmenlik Uygulaması Dersi: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.903044
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
1
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Temelli Etkinliklerin 5. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Değişim Ünitesindeki Kavramları Günlük Yaşamla İlişkilendirmelerine Etkisi
Yazarlar:
Hayriye Akar
,
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.656886
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
3
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ KİMYA LABORATUVARINA YÖNELİK METAFORİK ALGILARI
Yazarlar:
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Anadolu Öğretmen Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
916
1
FAVORİ
916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Bilgilerini Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Düzeyleri
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Yadigaroğlu
,
Doç. Dr. Gökhan Demircioğlu
, Doç. Dr. Hülya Demircioğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.310426
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2909
0
FAVORİ
2909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) Yönelik Hizmet İçi Eğitim (HİE) İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Yazarlar: Gökhan Demircioğlu,
Mustafa Yadigaroğlu
, Hülya Demircioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.277487
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FİZİK, KİMYA VE BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE BİLİNÇ DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Gökhan Demircioğlu
, Hülya Demircioğlu,
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.41708
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1929
0
FAVORİ
1929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Bayterek Uluslararası Akademik Araştırmalar Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Gözüyle Öğretmenlik Uygulaması Dersi: Sorunlar ve Çözüm Önerileri
Yazarlar:
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.903044
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
522
2
ATIF
1
FAVORİ
522
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen, Teknoloji, Mühendislik ve Matematik (FeTeMM) Temelli Etkinliklerin 5. Sınıf Öğrencilerinin Madde ve Değişim Ünitesindeki Kavramları Günlük Yaşamla İlişkilendirmelerine Etkisi
Yazarlar:
Hayriye Akar
,
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.656886
ATIF
1
FAVORİ
3
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1175
1
ATIF
3
FAVORİ
1175
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kimya Bilgilerini Günlük Hayatla İlişkilendirebilme Düzeyleri
Yazarlar:
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Yadigaroğlu
,
Doç. Dr. Gökhan Demircioğlu
, Doç. Dr. Hülya Demircioğlu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.310426
ATIF
14
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2909
14
ATIF
0
FAVORİ
2909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kimya Öğretmenlerinin Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisine (TPAB) Yönelik Hizmet İçi Eğitim (HİE) İhtiyaçlarının Belirlenmesi
Yazarlar: Gökhan Demircioğlu,
Mustafa Yadigaroğlu
, Hülya Demircioğlu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.277487
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1326
1
ATIF
0
FAVORİ
1326
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FİZİK, KİMYA VE BİYOLOJİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÇEVRE BİLİNÇ DÜZEYLERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Gökhan Demircioğlu
, Hülya Demircioğlu,
Mustafa Yadigaroğlu
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.41708
ATIF
17
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1929
17
ATIF
0
FAVORİ
1929
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat