avatar
Nahit Erdem Köker Prof. Dr. EGE UNIVERSITY, FACULTY OF COMMUNICATION
Yayın 7 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 26
7 Yayın
12 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
26 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sosyal Medya Çalışmaları Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi Bütünleşik Pazarlama İletişimi Halkla İlişkiler

Kurum

EGE UNIVERSITY, FACULTY OF COMMUNICATION

Popüler Yayınları

0

2

1175

Kurumsal İletişim Sürecindeki Rolü Açısından Online Şikâyetlerin Önemi
Yazarlar: Deniz Kabakçı, Nahit Erdem Köker
DOI: 10.31123/akil.437277
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2661

2

2

2661

0

1

1253

5

1

2060

Yayınlar

Metaverse’e Yönelik Kullanıcı Algıları: Yeniliklerin Yayılımı Kuramı Bağlamında Nitel Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2023 , Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1249566
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 941

1

941

1

709

2

1175

1

2060

Kurumsal İletişim Sürecindeki Rolü Açısından Online Şikâyetlerin Önemi
Yazarlar: Deniz Kabakçı, Nahit Erdem Köker
DOI: 10.31123/akil.437277
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2661

2

2661

Yayınlar

5

1

2060

Kurumsal İletişim Sürecindeki Rolü Açısından Online Şikâyetlerin Önemi
Yazarlar: Deniz Kabakçı, Nahit Erdem Köker
DOI: 10.31123/akil.437277
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2661

2

2

2661

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.