avatar
Nahit Erdem Köker Prof. Dr. EGE UNIVERSITY, FACULTY OF COMMUNICATION
Yayın 7 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 26
7 Yayın
12 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
26 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Sosyal Medya Çalışmaları Sosyal Medya Uygulamaları ve Analizi Bütünleşik Pazarlama İletişimi Halkla İlişkiler

Kurum

EGE UNIVERSITY, FACULTY OF COMMUNICATION

Popüler Yayınları

0

2

1179

Kurumsal İletişim Sürecindeki Rolü Açısından Online Şikâyetlerin Önemi
Yazarlar: Deniz Kabakçı, Nahit Erdem Köker
DOI: 10.31123/akil.437277
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2668

2

2

2668

Metaverse’e Yönelik Kullanıcı Algıları: Yeniliklerin Yayılımı Kuramı Bağlamında Nitel Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2023 , Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1249566
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 957

0

2

957

5

1

2070

Yayınlar

Metaverse’e Yönelik Kullanıcı Algıları: Yeniliklerin Yayılımı Kuramı Bağlamında Nitel Bir İnceleme
Yayın Bilgisi: 2023 , Yeni Medya
DOI: 10.55609/yenimedya.1249566
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 957

2

957

1

710

2

1179

1

2070

Kurumsal İletişim Sürecindeki Rolü Açısından Online Şikâyetlerin Önemi
Yazarlar: Deniz Kabakçı, Nahit Erdem Köker
DOI: 10.31123/akil.437277
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2668

2

2668

Yayınlar

5

1

2070

Kurumsal İletişim Sürecindeki Rolü Açısından Online Şikâyetlerin Önemi
Yazarlar: Deniz Kabakçı, Nahit Erdem Köker
DOI: 10.31123/akil.437277
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2668

2

2

2668

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.