Nihan ARSLAN NAMLI Dr. Öğretim Görevlisi İSKENDERUN TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın 8 Hakemlik 0 CrossRef Atıf 5
8 Yayın
0 Hakemlik
5 CrossRef Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Eğitim

Biyografi

2016 - 2021 Doktora Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Eğitim Bilimleri Bölümü/ Eğitim Programları Ve Öğretim A.B.D., Türkiye 2014 - Devam EdiyorYüksek Lisans Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü , Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye 2014 - 2016Yüksek Lisans Çukurova Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye 2013 - 2014Yüksek Lisans-Tezsiz İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye 2007 - 2013Lisans İhsan Doğramacı Bilkent Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Bilgisayar Ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi A.B.D., Türkiye

Kurum

İSKENDERUN TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

ATIF

2

FAVORİ

7537

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VERİTABANI DERSİNDE ÖRTÜK PROGRAM ETKİSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2018 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.465267
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1076

0

ATIF

1

FAVORİ

1076

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Bir İçerik Analizi
DOI: 10.14812/cuefd.943909
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 820

0

FAVORİ

820

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Curriculum and Education Departments in Turkey and the Postgraduate Theses Written in this Branch from various Aspects
Yazarlar: Memet KARAKUŞ, Nihan ARSLAN NAMLI , Ali KEMAL UĞUR , Seray DOĞRU ORAL, Nilgün SAKAR, Halil KAYA
DOI: 10.17984/adyuebd.575638
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 769

0

FAVORİ

769

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

FAVORİ

7537

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

1836

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VERİTABANI DERSİNDE ÖRTÜK PROGRAM ETKİSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yayın Bilgisi: 2018 , Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.465267
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1076

1

FAVORİ

1076

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

FAVORİ

2108

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TAHTA KULLANIMI ÜZERİNE BİR NİTEL ÇALIŞMA
Yazarlar: Nihan ARSLAN NAMLI , Mehmet ŞAHİN, Tuğçe KARATAŞ
Yayın Bilgisi: 2016 , Education Sciences
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 641

0

FAVORİ

641

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kullanıcının DergiPark'ta kayıtlı görevi bulunmamaktadır.

Yayınlar

Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
DOI: 10.21449/ijate.429123
ATIF 5 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1836

5

ATIF

0

FAVORİ

1836

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.