Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nihan Arslan Namlı
Dr. Öğretim Görevlisi
İSKENDERUN TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
6
9
Yayın
1
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Öğretim Teknolojileri
Kurum
İSKENDERUN TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANMA TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Can Şahin
,
Nihan Arslan Namlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10221
0
ATIF
2
FAVORİ
10221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VERİTABANI DERSİNDE ÖRTÜK PROGRAM ETKİSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Nihan Arslan Namlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.465267
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
0
ATIF
1
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Matematik, Fen Bilgisi ve Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersleri ile Bütünleştirilmiş Disiplinlerarası Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Eğitimi: Türkiye'den Bir Örnek
Yazarlar:
Buket Turhan Türkkan
,
Nihan Arslan Namlı
,
Betül Karaduman
,
Memet Karakuş
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1312055
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
251
0
FAVORİ
251
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgi İşlemsel Düşünme Becerisi Üzerine Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
Nihan Arslan Namlı
,
Birsel Aybek
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.943909
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1137
0
FAVORİ
1137
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
An Analysis of the Curriculum and Education Departments in Turkey and the Postgraduate Theses Written in this Branch from various Aspects
Yazarlar: Memet Karakuş,
Nihan Arslan Namlı
,
Ali Kemal Uğur
, Seray Doğru Oral, Nilgün Sakar, Halil Kaya
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.575638
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
938
0
FAVORİ
938
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ EĞİTİMDE TEKNOLOJİ KULLANMA TUTUMLARININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mehmet Can Şahin
,
Nihan Arslan Namlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10221
2
FAVORİ
10221
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Web Sitesi Tasarlama Yöntemlerinin Öğrenci Motivasyonu Bakımından Karşılaştırılması: Kodlama mı Yoksa Hazır Tasarım Siteleri mi?
Yazarlar:
Mehmet Can Şahin
,
Nihan Arslan Namlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Continuous Vocational Education and Training
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
801
0
FAVORİ
801
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
Yazarlar:
Nihan Arslan Namlı
,
Ozan Şenkal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.429123
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2118
0
FAVORİ
2118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
VERİTABANI DERSİNDE ÖRTÜK PROGRAM ETKİSİ: BİR DURUM ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Nihan Arslan Namlı
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Scientific Educational Studies
DOI: 10.31798/ses.465267
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1214
1
FAVORİ
1214
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Algoritma Eğitiminin Problem Çözme Becerisi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Nihan Arslan Namlı
,
Mehmet Can Şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2552
0
FAVORİ
2552
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
LİSANS ÖĞRENCİLERİNİN AKILLI TAHTA KULLANIMI ÜZERİNE BİR NİTEL ÇALIŞMA
Yazarlar:
Nihan Arslan Namlı
, Mehmet Şahin, Tuğçe Karataş
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
725
0
FAVORİ
725
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Sciences
International Journal of Assessment Tools in Education
Journal of Continuous Vocational Education and Training
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Recep Tayyip Erdoğan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Scientific Educational Studies
Türkiye Sosyal Araştırmalar Dergisi
Hakemlik
Scientific Educational Studies
Yayınlar
Using the Fuzzy Logic in Assessing the Programming Performance of Students
Yazarlar:
Nihan Arslan Namlı
,
Ozan Şenkal
Yayın Bilgisi: 2018 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.429123
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2118
6
ATIF
0
FAVORİ
2118
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat