avatar
Nilüfer Altun Dr. Öğr. Üyesi ORDU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 4 Hakemlik 6 CrossRef Atıf 22
4 Yayın
6 Hakemlik
22 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Sınıfiçi Ölçme Uygulamaları Otistik Çocuklar Eğitimi Zihinsel Engelli Eğitimi Otizm ve Spekrum Bozukluğu Eğitimi Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi (Diğer) Kapsayıcı Eğitim

Kurum

ORDU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

17

3

6542

Risk Grubu Öğrenciler İçin Gönderme Öncesi Süreçte Veriye Dayalı Karar Verme
Yayın Bilgisi: 2021 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.906636
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1600

2

1

1600

Yayınlar

Risk Grubu Öğrenciler İçin Gönderme Öncesi Süreçte Veriye Dayalı Karar Verme
Yayın Bilgisi: 2021 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.906636
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1600

1

1600

Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İle Sunulan Kavram Öğretiminin Etkisi
Yazarlar: Nilüfer Altun Könez , Ayşenur Çelik Şahin, Gamze Apaydın , Betül Yılmaz, Çığıl Aykut
DOI: 10.14686/buefad.430011
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1476

0

1476

Yayınlar

Risk Grubu Öğrenciler İçin Gönderme Öncesi Süreçte Veriye Dayalı Karar Verme
Yayın Bilgisi: 2021 , Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.37217/tebd.906636
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1600

2

1

1600

Zihinsel Yetersizliği Olan Öğrencilere Gömülü Öğretim Yöntemi İle Sunulan Kavram Öğretiminin Etkisi
Yazarlar: Nilüfer Altun Könez , Ayşenur Çelik Şahin, Gamze Apaydın , Betül Yılmaz, Çığıl Aykut
DOI: 10.14686/buefad.430011
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1476

1

0

1476

17

3

6542

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.