Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nisa Yenikalaycı
Dr.
Bir kuruma bağlı değildir
Yayın
11
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
23
TR Dizin Atıf
16
11
Yayın
4
Hakemlik
23
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
0000-0002-5676-1488
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
Bir kuruma bağlı değildir
Popüler Yayınları
Renk Kodları ile Direnç Okumanın Öğretiminde Simülasyon Kullanımının Öğrenme Üzerindeki Etkisi ve Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.454318
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3611
1
ATIF
1
FAVORİ
3611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sıfır Atık Yaklaşımına Yönelik Farkındalıkları
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.589781
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4057
4
ATIF
1
FAVORİ
4057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitiminde Mühendislik Tasarım Sürecine Dayalı Etkinliklere Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.729672
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3317
3
ATIF
1
FAVORİ
3317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Gözünden Uzaktan Eğitime Bakış
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1395755
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TAHMİN-GÖZLEM-AÇIKLAMA (TGA) YÖNTEMİ İLE BOZUK ELEKTRİKLİ ARAÇ-GEREÇLERİN İÇ YAPISININ İNCELENMESİNE YÖNELİK FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.783500
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1498
0
FAVORİ
1498
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma-Sorgulama Temelli Etkinliklerin Farklı Bilişsel Stillerdeki Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Kelime İşlemci Programını Kullanabilme Becerilerine Etkisi
Yazarlar:
Nisa Yenikalaycı
,
Salih Ateş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51725/etad.1021426
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
493
0
FAVORİ
493
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitiminde Mühendislik Tasarım Sürecine Dayalı Etkinliklere Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.729672
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3317
1
FAVORİ
3317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Yönelik Farkındalıkları
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.745397
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3780
0
FAVORİ
3780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Süreç Becerileri ve Grafik Oluşturabilme Düzeylerinin İncelenmesi: Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği
Yazarlar:
Sibel Demir Kaçan
,
Nisa Yenikalaycı
,
Dilek Çelikler
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.631918
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
739
0
FAVORİ
739
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Arduino ile Kara Şimşek Uygulamasına Yönelik Fen Bilgisi Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nisa Yenikalaycı
,
Gonca Harman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.608086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1880
0
FAVORİ
1880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sıfır Atık Yaklaşımına Yönelik Farkındalıkları
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.589781
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4057
1
FAVORİ
4057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Renk Kodları ile Direnç Okumanın Öğretiminde Simülasyon Kullanımının Öğrenme Üzerindeki Etkisi ve Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.454318
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3611
1
FAVORİ
3611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Dilek Çelikler
,
Zeynep Aksan
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.450030
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2220
0
FAVORİ
2220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Determination on the Science Teaching Candidates’ Awareness about the Recycling
Yazarlar:
Zeynep Aksan
,
Dilek Çelıkler
,
Nisa Yenıkalaycı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.583817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim ve Toplum Araştırmaları Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Hakemlik
Journal of STEAM Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
STEM Eğitiminde Mühendislik Tasarım Sürecine Dayalı Etkinliklere Yönelik Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.729672
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3317
3
ATIF
1
FAVORİ
3317
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Biyoçeşitliliğe Yönelik Farkındalıkları
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.745397
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3780
1
ATIF
0
FAVORİ
3780
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Arduino ile Kara Şimşek Uygulamasına Yönelik Fen Bilgisi Öğrencilerinin Görüşleri
Yazarlar:
Nisa Yenikalaycı
,
Gonca Harman
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.608086
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1880
2
ATIF
0
FAVORİ
1880
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Sıfır Atık Yaklaşımına Yönelik Farkındalıkları
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.589781
ATIF
4
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4057
4
ATIF
1
FAVORİ
4057
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Renk Kodları ile Direnç Okumanın Öğretiminde Simülasyon Kullanımının Öğrenme Üzerindeki Etkisi ve Öğrencilerin Görüşleri
Yazarlar:
Gonca Harman
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.454318
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3611
1
ATIF
1
FAVORİ
3611
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Dilek Çelikler
,
Zeynep Aksan
,
Nisa Yenikalaycı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.450030
ATIF
5
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2220
5
ATIF
0
FAVORİ
2220
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Determination on the Science Teaching Candidates’ Awareness about the Recycling
Yazarlar:
Zeynep Aksan
,
Dilek Çelıkler
,
Nisa Yenıkalaycı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.583817
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
927
7
ATIF
0
FAVORİ
927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat