GONCA HARMAN Doç. Dr. KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 16 Hakemlik 9 CrossRef Atıf 13 TR Dizin Atıf 4
16 Yayın
9 Hakemlik
13 CrossRef Atıf
4 TR Dizin Atıf
Takipçi
Takip Edilen

Uzmanlık Alanları

Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

1

ATIF

1

FAVORİ

985

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1067

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

1038

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1036

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lamba Parlaklığı Konusunun Öğretiminde Analoji Kullanımının Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3157
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1653

1

ATIF

1

FAVORİ

1653

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

Yayınlar

0

ATIF

0

FAVORİ

767

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

2240

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2512

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Arduino ile Kara Şimşek Uygulamasına Yönelik Fen Bilgisi Öğrencilerinin Görüşleri
Yayın Bilgisi: 2020 , Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.608086
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1433

1

ATIF

0

FAVORİ

1433

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

2936

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

5483

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

0

FAVORİ

3068

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lamba Parlaklığı Konusunun Öğretiminde Analoji Kullanımının Etkisi
Yayın Bilgisi: 2019 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.3157
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1653

1

ATIF

1

FAVORİ

1653

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

1

FAVORİ

1036

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

1038

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

0

FAVORİ

906

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

1

ATIF

1

FAVORİ

985

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

2

ATIF

1

FAVORİ

1067

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ NANOTEKNOLOJİ KAVRAMI HAKKINDAKİ FARKINDALIKLARI
Yazarlar: Gonca HARMAN , Renan ŞEKER
DOI: 10.29029/busbed.363179
ATIF 0 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4322

0

ATIF

0

FAVORİ

4322

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI

0

ATIF

0

FAVORİ

4085

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ZİHNİNDEKİ BİLİM İNSANI
DOI: 10.31795/baunsobed.645135
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3081

1

ATIF

0

FAVORİ

3081

TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
^: Atıf sayıları CrossRef'ten çekilmektedir. Popüler yayınlar, DergiPark'ta araştırma yapan araştırmacılar tarafından favoriye eklenme istatistiğine göre otomatik belirlenmektedir. Bu sayfada görüntülenen istatistikler anlık değerler olmayıp, gerçek istatistikler arasında 24 saate kadar gecikme olabilmektedir.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.