Hakkında
DergiPark Hakkında
DergiPark Ekibi
DergiPark Doi Hizmeti
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Özel
Kişi
Diğer
Araştırmacılar
Konular
Dergi Sihirbazı
Yardım
Trendler
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Araştırmacılar
Dilek ÇELİKLER
Dilek ÇELİKLER
Prof. Dr.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
0000-0002-9945-7195
Yayın
20
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
27
TR Dizin Atıf
1
0000-0002-9945-7195
20
Yayın
4
Hakemlik
27
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Veteriner Biyokimya
Kurum
Ondokuz Mayıs Üniversitesi
Popüler Yayınları
Genel Kimya Laboratuvarında 3E, 5E Öğrenme Halkalarının Kullanılmasının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen, Kimya ve Laboratuvara Karşı Tutum İle Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Fatih TOPRAK
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3365
0
ATIF
1
FAVORİ
3365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRENCİLERİNİN ASİT VE BAZLARLA İLGİLİ ZİHİNSEL MODELLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar:
Dilek ÇELİKLER
,
Gonca HARMAN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
32080
0
ATIF
1
FAVORİ
32080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf “Maddenin Tanecikli Yapısı” Konusunda Kullanılan Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Nazmiye İNCE
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.914880
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
0
ATIF
1
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Raising Awareness in 7th Grade Students with Educational Games on Waste and Recycling
Yazarlar:
Hülya ALTUNBEY
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1205529
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
199
0
FAVORİ
199
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Some Transition Metal Ions (Mn+2, Co+2, Fe+2) on Paraoxonase Enzyme Activity in Bonito (Sarda sarda)
Yazarlar:
Çiğdem KIRSÜLEYMANOĞLU
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Menba Kastamonu Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
161
0
FAVORİ
161
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
7. Sınıf “Maddenin Tanecikli Yapısı” Konusunda Kullanılan Eğitsel Oyunların Öğrencilerin Farkındalıklarına Etkisi
Yazarlar:
Nazmiye İNCE
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.914880
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1736
1
FAVORİ
1736
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilimsel Süreç Becerileri ve Grafik Oluşturabilme Düzeylerinin İncelenmesi: Fen Bilgisi Öğretmen Adayları Örneği
Yazarlar:
Sibel DEMİR KAÇAN
,
Nisa YENİKALAYCI
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.631918
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
584
0
FAVORİ
584
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Creating Awareness of Pre-Service Science Teachers for Sustainable Development about Waste Recycling
Yazarlar:
Zeynep AKSAN
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
763
0
FAVORİ
763
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MODELLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN MOLEKÜLLERİN GEOMETRİK YAPILARININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ: CH4, NH3, H2O ÖRNEKLERİ
Yazarlar:
Gonca HARMAN
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.519234
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5768
0
FAVORİ
5768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santraller İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Zeynep AKSAN
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.541641
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
591
0
FAVORİ
591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Dilek ÇELİKLER
,
Zeynep AKSAN
, Nisa YENİKALAYCI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.450030
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
0
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Determination on the Science Teaching Candidates’ Awareness about the Recycling
Yazarlar:
Zeynep AKSAN
,
Dilek ÇELIKLER
,
Nisa YENIKALAYCI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.583817
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Recycling Awareness Education: Its Impact On Knowledge Levels Of Science Teacher Candidates
Yazarlar:
Zeynep AKSAN
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International Electronic Journal of Environmental Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1264
0
FAVORİ
1264
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf “Maddenin Değişimi” Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Filiz KARA
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.428001
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4994
0
FAVORİ
4994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Atıkların Geri Kazanımının Öğretimine Yönelik Modelleri
Yazarlar:
Zeynep AKSAN
,
Dilek ÇELİKER
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Education Journal
DOI: 10.24106/kefdergi.2021
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
916
0
FAVORİ
916
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Kimyasal Bileşiklerin Dörtyüzlü ve Sekizyüzlü Geometrik Yapılarını Matematik Bilgileri İle İlişkilendirmeleri*
Yazarlar:
Dilek Çelikler
,
Zeynep AKSAN
,
Zuhal ÜNAN
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1609
0
FAVORİ
1609
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel Kimya Laboratuvarında 3E, 5E Öğrenme Halkalarının Kullanılmasının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Akademik Başarıları ve Kalıcı Öğrenmeleri Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Fatih TOPRAK
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3453
0
FAVORİ
3453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tuzların hidrolizi konusunun öğretiminde argümantasyon tabanlı bilim öğrenme (atbö) yaklaşımının etkisi
Yazarlar: Gonca HARMAN,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.335964
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3389
0
FAVORİ
3389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dramatizasyon Yöntemi ile Okul Öncesi Çocuklara Fen Konularının Öğretimine Yönelik Etkinlikler Oluşturulması / Preparing Activities for Teaching Science Subjects to Pre-School Children Through Dramatization Method
Yazarlar:
Zeynep AKSAN
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13632
0
FAVORİ
13632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GERİ DÖNÜŞÜM KAVRAMI HAKKINDAKİ FARKINDALIKLARI
Yazarlar:
Gonca HARMAN
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.455855
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRENCİLERİNİN ASİT VE BAZLARLA İLGİLİ ZİHİNSEL MODELLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar:
Dilek ÇELİKLER
,
Gonca HARMAN
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
32080
1
FAVORİ
32080
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Genel Kimya Laboratuvarında 3E, 5E Öğrenme Halkalarının Kullanılmasının Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen, Kimya ve Laboratuvara Karşı Tutum İle Algılarına Etkisi
Yazarlar:
Fatih TOPRAK
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3365
1
FAVORİ
3365
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
GENEL KİMYA LABORATUVARINDA 3E, 5E ÖĞRENME HALKALARININ KULLANILMASININ FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ BİLİMSEL SÜREÇ BECERİLERİNE ETKİSİ
Yazarlar:
Fatih TOPRAK
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2012 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
496
0
FAVORİ
496
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayınlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International Electronic Journal of Environmental Education
Kastamonu Education Journal
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Menba Kastamonu Üniversitesi Su Ürünleri Fakültesi Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Turkiye Kimya Dernegi Dergisi Kısım C: Kimya Egitimi
Hakemlik
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sağlık Bilimleri Dergisi
Yayınlar
MODELLE ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN MOLEKÜLLERİN GEOMETRİK YAPILARININ ÖĞRETİMİNE ETKİSİ: CH4, NH3, H2O ÖRNEKLERİ
Yazarlar:
Gonca HARMAN
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.30794/pausbed.519234
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5768
1
ATIF
0
FAVORİ
5768
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Hidroelektrik Santraller İle İlgili Görüşleri
Yazarlar:
Zeynep AKSAN
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.541641
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
591
3
ATIF
0
FAVORİ
591
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlkokul Öğrencilerinin Çevreye Yönelik Farkındalıklarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Dilek ÇELİKLER
,
Zeynep AKSAN
, Nisa YENİKALAYCI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.450030
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1529
1
ATIF
0
FAVORİ
1529
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Determination on the Science Teaching Candidates’ Awareness about the Recycling
Yazarlar:
Zeynep AKSAN
,
Dilek ÇELIKLER
,
Nisa YENIKALAYCI
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.583817
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
683
6
ATIF
0
FAVORİ
683
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf “Maddenin Değişimi” Ünitesinde Kullanılan Bağlam Temelli Öğrenmenin Öğrencilerin Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Filiz KARA
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.428001
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4994
4
ATIF
0
FAVORİ
4994
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tuzların hidrolizi konusunun öğretiminde argümantasyon tabanlı bilim öğrenme (atbö) yaklaşımının etkisi
Yazarlar: Gonca HARMAN,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.335964
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3389
1
ATIF
0
FAVORİ
3389
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ GERİ DÖNÜŞÜM KAVRAMI HAKKINDAKİ FARKINDALIKLARI
Yazarlar:
Gonca HARMAN
,
Dilek ÇELİKLER
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.11616/basbed.vi.455855
ATIF
11
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1464
11
ATIF
0
FAVORİ
1464
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat