Ali Kemal Acar profil resmi
Ali Kemal Acar Dr. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
Yayın 11 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 3
11 Yayın
7 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
3 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Eğitim Din Eğitimi Din, Toplum ve Kültür Araştırmaları

Kurum

MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI

Popüler Yayınları

Din ve Teknoloji Etkileşiminde Yapay Zeka ve Transhümanizm’e Yaklaşımlar
DOI: 10.17859/pauifd.1267034
ATIF 2 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3523

2

5

3523

İmkân ve Zorluklarıyla Gençlik Dönemi Din Eğitimi
DOI: 10.53112/tudear.1054146
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3882

2

2

3882

İMAM HATİP OKULLARINA DAİR BETİMSEL BİR ANALİZ
DOI: 10.46353/k7auifd.1069262
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2432

1

2

2432

Türk Aydınına Göre Din Eğitiminin Gerekliliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Medeniyet ve Toplum Dergisi
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3267

0

1

3267

POSTMODERN DÖNEMDE BİR CAMİ KURGULAMAK
DOI: 10.46353/k7auifd.1255663
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1458

1

1

1458

Yayınlar

0

115

Nasıl Bir İmam Hatip Okulu Müdürü Sorusuna Cevap Aramak
DOI: 10.21054/deuifd.1475487
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 250

0

250

Cumhuriyet Dönemi Din Eğitimi Tecrübesinden Geleceğe Çıkarsamalar
Yayın Bilgisi: 2024 , İlahiyat Akademi
DOI: 10.52886/ilak.1509554
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 670

0

670

Tecrübe, Paradigma ve Gelecek Öngörüleri ile Bir İmam Hatip Okulu Tasavvur Etmek
Yayın Bilgisi: 2023 , Kocatepe İslami İlimler Dergisi
DOI: 10.52637/kiid.1358265
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1062

1

1062

Din ve Teknoloji Etkileşiminde Yapay Zeka ve Transhümanizm’e Yaklaşımlar
DOI: 10.17859/pauifd.1267034
FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3523

5

3523

POSTMODERN DÖNEMDE BİR CAMİ KURGULAMAK
DOI: 10.46353/k7auifd.1255663
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1458

1

1458

0

1263

İMAM HATİP OKULLARINA DAİR BETİMSEL BİR ANALİZ
DOI: 10.46353/k7auifd.1069262
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2432

2

2432

İmkân ve Zorluklarıyla Gençlik Dönemi Din Eğitimi
DOI: 10.53112/tudear.1054146
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3882

2

3882

Din Eğitimi İçin Gelecek Perspektifi Denemesi
DOI: 10.53112/tudear.981148
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3268

1

3268

Türk Aydınına Göre Din Eğitiminin Gerekliliği
Yayın Bilgisi: 2018 , Medeniyet ve Toplum Dergisi
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3267

1

3267

Yayınlar

Tecrübe, Paradigma ve Gelecek Öngörüleri ile Bir İmam Hatip Okulu Tasavvur Etmek
Yayın Bilgisi: 2023 , Kocatepe İslami İlimler Dergisi
DOI: 10.52637/kiid.1358265
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1062

1

1

1062

Din ve Teknoloji Etkileşiminde Yapay Zeka ve Transhümanizm’e Yaklaşımlar
DOI: 10.17859/pauifd.1267034
ATIF 2 FAVORİ 5 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3523

2

5

3523

POSTMODERN DÖNEMDE BİR CAMİ KURGULAMAK
DOI: 10.46353/k7auifd.1255663
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1458

1

1

1458

İMAM HATİP OKULLARINA DAİR BETİMSEL BİR ANALİZ
DOI: 10.46353/k7auifd.1069262
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2432

1

2

2432

İmkân ve Zorluklarıyla Gençlik Dönemi Din Eğitimi
DOI: 10.53112/tudear.1054146
ATIF 2 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3882

2

2

3882

Din Eğitimi İçin Gelecek Perspektifi Denemesi
DOI: 10.53112/tudear.981148
ATIF 2 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3268

2

1

3268

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.