Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Rahime Şentürk
Dr. Arş. Gör.
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
7
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
12
7
Yayın
4
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0003-3426-3629
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Kurum
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAZMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK KULLANILABİLECEK GERİBİLDİRİM TÜRLERİ
Yazarlar:
Ali Göçer
,
Rahime Şentürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2555
0
ATIF
1
FAVORİ
2555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Dinleme/İzleme Becerisine İlişkin Görev Biçimlerinin Türkçe Ders Kitaplarındaki Dağılımı
Yazarlar:
Rahime Şentürk
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1639881
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sınıf İçi Değerlendirmeye Yönelik Özyeterlik Algılarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Rahime Şentürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.1242288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1056
0
FAVORİ
1056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Edimbilimin Dil Öğretimine Katkıları
Yazarlar:
Muhammet Memiş
,
Rahime Şentürk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.51531/korkutataturkiyat.1360195
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
890
0
FAVORİ
890
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yazma Becerisine İlişkin Gözden Geçirme Uygulamalarını Tanılamada Öğretmen ve Öğrenci Yaklaşımları
Yazarlar:
Gıyasettin Aytaş
,
Rahime Şentürk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1100288
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ OKUMA MOTİVASYONLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: ERCİYES ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Rahime Şentürk
,
Ali Göçer
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
963
0
FAVORİ
963
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE EĞİTİMİNDE YAZMA BECERİLERİNİ GELİŞTİRMEYE YÖNELİK KULLANILABİLECEK GERİBİLDİRİM TÜRLERİ
Yazarlar:
Ali Göçer
,
Rahime Şentürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2555
1
FAVORİ
2555
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN METİN İŞLEME SÜRECİNDE KULLANDIKLARI GERİBİLDİRİM TÜRLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Ali Göçer
,
Rahime Şentürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.461313
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2393
0
FAVORİ
2393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Editörlük
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Son Okuyucu , Dil Editörü
Hakemlik
Ana Dili Eğitimi Dergisi
Anadolu Dil ve Eğitim Dergisi
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Yayınlar
Dinleme/İzleme Becerisine İlişkin Görev Biçimlerinin Türkçe Ders Kitaplarındaki Dağılımı
Yazarlar:
Rahime Şentürk
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Ana Dili Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16916/aded.1639881
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
419
1
ATIF
0
FAVORİ
419
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKÇE ÖĞRETMENLERİNİN METİN İŞLEME SÜRECİNDE KULLANDIKLARI GERİBİLDİRİM TÜRLERİNE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Ali Göçer
,
Rahime Şentürk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.461313
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2393
4
ATIF
0
FAVORİ
2393
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat