Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şahin İdil
Doç. Dr.
TÜBİTAK
Yayın
13
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
7
13
Yayın
7
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
0000-0003-2366-913X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
TÜBİTAK
Popüler Yayınları
Öğretmen Uygulamalarında Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları
Yazarlar:
Şahin İdin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1806
0
ATIF
1
FAVORİ
1806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: YAPILANDIRMACI MÜZE ÖĞRENME ORTAMLARI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Şahin İdin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-890714
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1331
0
ATIF
1
FAVORİ
1331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
STEM Yaklaşımına Göre Hazırlanan Kuvvet ve Hareket Ünitesi Kapsamındaki Robotik Uygulamalarına Yönelik Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Mehmet Fatih Özkol
,
Şahin İdil
,
Mustafa Pehlivan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18506/anemon.1542912
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
48
0
FAVORİ
48
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Towards a New Societal Paradigm: The Components, Challenges, and Opportunities of Society 5.0
Yazarlar:
Salih Gülen
,
İsmail Dönmez
,
Şahin İdil
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
318
0
FAVORİ
318
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yazarlar:
Şahin İdil
,
Salih Gülen
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3069
0
FAVORİ
3069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Examination of the Perceptions of Students Diagnosed with Special Talent regarding the Application of Kahoot-Assisted Astronomy
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
Şahin İdil
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
269
0
FAVORİ
269
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: YAPILANDIRMACI MÜZE ÖĞRENME ORTAMLARI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Şahin İdin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-890714
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1331
1
FAVORİ
1331
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Zenginleştirilmiş Eğitim Uygulamalarının 7. Sınıf Öğrencilerinin Fen Bilimleri Ders Başarılarına Fene Yönelik Tutumlarına ve Bilginin Kalıcılığına Etkisi
Yazarlar:
Şahin İdin
,
Cemil Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1119
0
FAVORİ
1119
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Müdürlerinin Fen Bilimleri Eğitimindeki Yeni Yönelimleri ve Yaklaşımları Görev Yaptıkları Kurumlarda Uygulama Düzeylerinin Liderlik Stilleri Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Şahin İdin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
651
0
FAVORİ
651
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Metaphor Analysis Study Related to STEM Subjects Based on Middle School Students’ Perceptions
Yazarlar:
Sahin Idin
,
İsmail Donmez
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.453629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Challenges of Refugee Students Encountered in Science Courses: A Phenomenological Study
Yazarlar:
Şahin İdin
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education and Future
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
858
0
FAVORİ
858
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL ADALET VE EŞİTLİK PERSPEKTİFİNDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLER
Yazarlar:
Şahin İdin
,
Cemil Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338834
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
0
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kuvvet ve Hareket Ünitesi Başarı Testi Geçerlik ve Güvenirlik Araştırması
Yazarlar:
Şahin İdin
,
Cemil Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1533
0
FAVORİ
1533
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Kapsamında Gerçekleştirilen Ders Dışı Egzersiz Çalışmalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Şahin İdin
,
Pınar Özdemir Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.22410
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1705
0
FAVORİ
1705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Uygulamalarında Bireyselleştirilmiş Eğitim Programları
Yazarlar:
Şahin İdin
Yayın Bilgisi: 2016 ,
SDU International Journal of Educational Studies
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1806
1
FAVORİ
1806
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Education and Future
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of STEAM Education
SDU International Journal of Educational Studies
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Journal of STEAM Education
Teknik Editör , Editör
Kurul Üyeliği
Journal of STEAM Education
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Bulanık MYO Sosyal Bilimler Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Yayınlar
A Metaphor Analysis Study Related to STEM Subjects Based on Middle School Students’ Perceptions
Yazarlar:
Sahin Idin
,
İsmail Donmez
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.453629
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1097
2
ATIF
0
FAVORİ
1097
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN SOSYAL ADALET VE EŞİTLİK PERSPEKTİFİNDE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLER
Yazarlar:
Şahin İdin
,
Cemil Aydoğdu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2017.17.31178-338834
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2084
3
ATIF
0
FAVORİ
2084
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Proje Tabanlı Öğrenme Kapsamında Gerçekleştirilen Ders Dışı Egzersiz Çalışmalarına İlişkin Öğrenci Görüşleri
Yazarlar:
Şahin İdin
,
Pınar Özdemir Şimşek
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.22410
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1705
2
ATIF
0
FAVORİ
1705
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat