avatar
İsmail Dönmez Doç. Dr. Muş Alparslan Üniversitesi
Yayın 21 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 41 TR Dizin Atıf 18
21 Yayın
21 Hakemlik
41 CrossRef Atıf
18 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

Muş Alparslan Üniversitesi

Popüler Yayınları

4

2

2317

A Self-Study on The Values and Beliefs of Science Teachers and Their Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Applications
Yazarlar: İsmail Dönmez , Mehmet Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.5.7.1
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 808

1

1

808

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 855

0

1

855

1

1

4079

11

1

3460

Yayınlar

0

260

0

330

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3242

0

3242

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 488

0

488

0

849

0

3161

1

1355

Sosyal Bilimlerde Geleceğin Meslekleri
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1666

1

1666

1

4079

0

1431

1

3460

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 855

1

855

0

1020

1

808

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Şerihan Kirmit , İsmail Dönmez , Hamza Erdem Çataltaş
Yayın Bilgisi: 2018 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2177

0

2177

0

1137

0

5609

Yayınlar

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3242

1

0

3242

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 488

2

0

488

1

0

849

SOKAKTA ÇALIŞAN/ÇALIŞTIRILAN ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
DOI: 10.29029/busbed.935265
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3161

1

0

3161

1

1

4079

16

0

1431

11

1

3460

4

2

2317

1

0

1020

A Self-Study on The Values and Beliefs of Science Teachers and Their Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Applications
Yazarlar: İsmail Dönmez , Mehmet Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 , Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.5.7.1
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 808

1

1

808

2

0

1137

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.