Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
İsmail Dönmez
Doç. Dr.
Muş Alparslan Üniversitesi
Yayın
23
Hakemlik
24
CrossRef Atıf
59
TR Dizin Atıf
25
23
Yayın
24
Hakemlik
59
CrossRef Atıf
25
TR Dizin Atıf
0000-0002-7792-0169
57215432614
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Muş Alparslan Üniversitesi
Popüler Yayınları
Çocuk Gelişimi Programında Okuyan Öğrencilerin “Çocuk” ve “Çocuk Gelişimi” Kavramlarına Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Salih Gülen
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.654029
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3019
5
ATIF
2
FAVORİ
3019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Self-Study on The Values and Beliefs of Science Teachers and Their Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Applications
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Mehmet Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.5.7.1
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
1
ATIF
1
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
, Semra Yalmancı Yücel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
1
ATIF
1
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME (MUŞ İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Hüseyin Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.720605
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4850
3
ATIF
1
FAVORİ
4850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Covid-19 Virüsü Hakkında Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Seraceddin Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.763029
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3687
11
ATIF
1
FAVORİ
3687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Üniversite Öğrencilerinin Yapay Zekaya Yönelik Kaygı ve Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sevgi Çelik
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1558
1
FAVORİ
1558
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ve Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisinin (TPAB) İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Efe Turan
, Sevcan Basmaci,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1609098
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
374
0
FAVORİ
374
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bütünleşik STEM Etkinliklerinin Yaz Okulu Öğrencilerinin STEM İlgi ve Görüşleri Üzerindeki Etkisinin Araştırılması
Yazarlar:
İbrahim Benek
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1417392
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
673
0
FAVORİ
673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Towards a New Societal Paradigm: The Components, Challenges, and Opportunities of Society 5.0
Yazarlar:
Salih Gülen
,
İsmail Dönmez
,
Şahin İdil
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
696
0
FAVORİ
696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yazarlar:
Şahin İdil
,
Salih Gülen
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8305
0
FAVORİ
8305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Salih Gülen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
796
0
FAVORİ
796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim İletişiminde Gazeteler: Bilim ve Teknoloji Haberleri Üzerine Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17336/igusbd.915432
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1391
0
FAVORİ
1391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Eğitiminde Güncel Araştırma Eğilimleri: 2020 Yılındaki Lisansüstü Tezlerin İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Salih Gülen
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1204
0
FAVORİ
1204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOKAKTA ÇALIŞAN/ÇALIŞTIRILAN ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Kenan Özmen
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.935265
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3632
0
FAVORİ
3632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL DIŞI ÖĞRENME ORTAMLARININ DEĞERLENDİRİLMESİ: YAPILANDIRMACI MÜZE ÖĞRENME ORTAMLARI ÖLÇEĞİNİN TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Şahin İdin
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2021.21.64908-890714
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1678
1
FAVORİ
1678
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilimlerde Geleceğin Meslekleri
Yazarlar:
Salih Gülen
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uluslararası Sosyal Hizmet Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2143
1
FAVORİ
2143
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME (MUŞ İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Hüseyin Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.720605
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4850
1
FAVORİ
4850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Motivasyon Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.693825
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1696
0
FAVORİ
1696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Covid-19 Virüsü Hakkında Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Seraceddin Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.763029
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3687
1
FAVORİ
3687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
, Semra Yalmancı Yücel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.644698
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
1
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Programında Okuyan Öğrencilerin “Çocuk” ve “Çocuk Gelişimi” Kavramlarına Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Salih Gülen
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.654029
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3019
2
FAVORİ
3019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Digital Games in Technology Oriented STEM Education: The Examination of the Students’ Game Designs
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Murat Tekçe
,
Şerihan Kirmit
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.669097
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1268
0
FAVORİ
1268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Self-Study on The Values and Beliefs of Science Teachers and Their Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Applications
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Mehmet Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.5.7.1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
1
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şerihan Kirmit
,
İsmail Dönmez
, Hamza Erdem Çataltaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2528
0
FAVORİ
2528
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Destekleme ve Yetiştirme Kurslarının Fırsat Eşitliği Açısından Yönetici, Öğretmen ve Öğrenci Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Seraceddin Gürbüz
,
Murat Tekçe
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1188
1
FAVORİ
1188
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Metaphor Analysis Study Related to STEM Subjects Based on Middle School Students’ Perceptions
Yazarlar:
Sahin Idin
,
İsmail Donmez
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.453629
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1476
0
FAVORİ
1476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Eğitimi Çerçevesinde Robotik Turnuvalara Yönelik Öğrenci ve Takım Koçlarının Görüşleri (Bilim Kahramanları Buluşuyor Örneği)
Yazarlar:
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3178
0
FAVORİ
3178
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Fen Bilimleri Eğitimi Alanında Üstün Yetenekli Öğrencilerin Eğitimi İle İlgili Araştırmaların İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
, Şahin İdin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6247
0
FAVORİ
6247
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi
Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Türk Dünyası Uygulama ve Araştırma Merkezi Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Gifted Education and Creativity
Journal of STEAM Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Participatory Educational Research
Uluslararası Sosyal Hizmet Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Editörlük
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Teknik Editör , Editör
Bulanık MYO Sosyal Bilimler Dergisi
Teknik Editör , Editör
Journal of STEAM Education
Editör
Kurul Üyeliği
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Bulanık MYO Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Disadvantaged Groups and Social Work
Journal of STEAM Education
Uluslararası Sosyal Hizmet Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Educational Academic Research
Fen Bilimleri Öğretimi Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ihlara Eğitim Araştırmaları Dergisi
Journal of Education in Science Environment and Health
Journal of Emerging Computer Technologies
Kastamonu Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Science and Technology
Uluslararası Sosyal Hizmet Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yazarlar:
Şahin İdil
,
Salih Gülen
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8305
8
ATIF
0
FAVORİ
8305
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Salih Gülen
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
796
2
ATIF
0
FAVORİ
796
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilim İletişiminde Gazeteler: Bilim ve Teknoloji Haberleri Üzerine Bir İçerik Analizi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.17336/igusbd.915432
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1391
2
ATIF
0
FAVORİ
1391
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOKAKTA ÇALIŞAN/ÇALIŞTIRILAN ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
Yazarlar:
Kenan Özmen
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Bingöl Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.29029/busbed.935265
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3632
1
ATIF
0
FAVORİ
3632
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
RİSK ALTINDAKİ ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME (MUŞ İLİ ÖRNEĞİ)
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Hüseyin Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.14520/adyusbd.720605
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4850
3
ATIF
1
FAVORİ
4850
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
STEM Motivasyon Ölçeğinin Türkçeye Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.693825
ATIF
22
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1696
22
ATIF
0
FAVORİ
1696
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Covid-19 Virüsü Hakkında Bilişsel Yapılarının Belirlenmesi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Seraceddin Gürbüz
Yayın Bilgisi: 2020 ,
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
DOI: 10.33206/mjss.763029
ATIF
11
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3687
11
ATIF
1
FAVORİ
3687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
İsmail Dönmez
, Semra Yalmancı Yücel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1163
1
ATIF
1
FAVORİ
1163
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çocuk Gelişimi Programında Okuyan Öğrencilerin “Çocuk” ve “Çocuk Gelişimi” Kavramlarına Yönelik Metaforlarının Belirlenmesi
Yazarlar:
Salih Gülen
,
İsmail Dönmez
Yayın Bilgisi: 2020 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.26466/opus.654029
ATIF
5
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3019
5
ATIF
2
FAVORİ
3019
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Using Digital Games in Technology Oriented STEM Education: The Examination of the Students’ Game Designs
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Murat Tekçe
,
Şerihan Kirmit
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.669097
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1268
1
ATIF
0
FAVORİ
1268
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Self-Study on The Values and Beliefs of Science Teachers and Their Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) Applications
Yazarlar:
İsmail Dönmez
,
Mehmet Fatih Taşar
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.5.7.1
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1006
1
ATIF
1
FAVORİ
1006
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A Metaphor Analysis Study Related to STEM Subjects Based on Middle School Students’ Perceptions
Yazarlar:
Sahin Idin
,
İsmail Donmez
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Education in Science Environment and Health
DOI: 10.21891/jeseh.453629
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1476
2
ATIF
0
FAVORİ
1476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI