avatar
İsmail Dönmez Doç. Dr. Muş Alparslan Üniversitesi
Yayın 23 Hakemlik 24 CrossRef Atıf 59 TR Dizin Atıf 25
23 Yayın
24 Hakemlik
59 CrossRef Atıf
25 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

Muş Alparslan Üniversitesi

Popüler Yayınları

5

2

3019

1

1

1006

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1163

1

1

1163

3

1

4850

11

1

3687

Yayınlar

1

1558

0

374

0

673

0

696

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8305

0

8305

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 796

0

796

0

1391

0

3632

1

1678

Sosyal Bilimlerde Geleceğin Meslekleri
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2143

1

2143

1

4850

0

1696

1

3687

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1163

1

1163

0

1268

1

1006

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Şerihan Kirmit , İsmail Dönmez , Hamza Erdem Çataltaş
Yayın Bilgisi: 2018 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2528

0

2528

0

1476

0

6247

Yayınlar

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8305

8

0

8305

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 796

2

0

796

Bilim İletişiminde Gazeteler: Bilim ve Teknoloji Haberleri Üzerine Bir İçerik Analizi
DOI: 10.17336/igusbd.915432
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1391

2

0

1391

SOKAKTA ÇALIŞAN/ÇALIŞTIRILAN ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
DOI: 10.29029/busbed.935265
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3632

1

0

3632

3

1

4850

22

0

1696

11

1

3687

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1163

1

1

1163

5

2

3019

1

0

1268

1

1

1006

2

0

1476