avatar
İsmail Dönmez Doç. Dr. Muş Alparslan Üniversitesi
Yayın 21 Hakemlik 21 CrossRef Atıf 44 TR Dizin Atıf 18
21 Yayın
21 Hakemlik
44 CrossRef Atıf
18 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

Muş Alparslan Üniversitesi

Popüler Yayınları

4

2

2503

1

1

856

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 934

0

1

934

2

1

4263

11

1

3535

Yayınlar

0

350

0

407

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4237

0

4237

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 569

0

569

0

959

0

3316

1

1465

Sosyal Bilimlerde Geleceğin Meslekleri
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1812

1

1812

1

4263

0

1509

1

3535

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 934

1

934

0

1087

1

856

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Şerihan Kirmit , İsmail Dönmez , Hamza Erdem Çataltaş
Yayın Bilgisi: 2018 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2300

0

2300

0

1212

0

5735

Yayınlar

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
ATIF 3 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4237

3

0

4237

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 569

2

0

569

1

0

959

SOKAKTA ÇALIŞAN/ÇALIŞTIRILAN ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
DOI: 10.29029/busbed.935265
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3316

1

0

3316

2

1

4263

16

0

1509

11

1

3535

4

2

2503

1

0

1087

1

1

856

2

0

1212

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.