avatar
İsmail Dönmez Doç. Dr. Muş Alparslan Üniversitesi
Yayın 23 Hakemlik 22 CrossRef Atıf 57 TR Dizin Atıf 25
23 Yayın
22 Hakemlik
57 CrossRef Atıf
25 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi

Kurum

Muş Alparslan Üniversitesi

Popüler Yayınları

4

2

2745

1

1

922

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1085

1

1

1085

3

1

4504

11

1

3624

Yayınlar

0

143

Öğretmen Adaylarının 21. Yüzyıl Becerileri ve Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisinin (TPAB) İncelenmesi
Yazarlar: Ahmet Efe Turan, Sevcan Basmaci, İsmail Dönmez
DOI: 10.51460/baebd.1609098
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 233

0

233

0

532

0

561

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5830

0

5830

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 724

0

724

0

1163

0

3450

1

1572

Sosyal Bilimlerde Geleceğin Meslekleri
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1990

1

1990

1

4504

0

1598

1

3624

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1085

1

1085

0

1153

1

922

Üstün Yetenekli Öğrencilerin Bilgisayarca Düşünme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar: Şerihan Kirmit , İsmail Dönmez , Hamza Erdem Çataltaş
Yayın Bilgisi: 2018 , Journal of STEAM Education
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2425

0

2425

0

1382

0

5936

Yayınlar

What Should We Understand from PISA 2022 Results?
Yayın Bilgisi: 2024 , Journal of STEAM Education
DOI: 10.55290/steam.1415261
ATIF 8 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 5830

8

0

5830

Trends, Opportunities, and Pipelining in Preschool STEM Education: A Scoping Review
Yayın Bilgisi: 2024 , Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1295046
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 724

2

0

724

Bilim İletişiminde Gazeteler: Bilim ve Teknoloji Haberleri Üzerine Bir İçerik Analizi
DOI: 10.17336/igusbd.915432
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1163

1

0

1163

SOKAKTA ÇALIŞAN/ÇALIŞTIRILAN ÇOCUKLAR ÜZERİNE BİR ALAN ARAŞTIRMASI
DOI: 10.29029/busbed.935265
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 3450

1

0

3450

3

1

4504

22

0

1598

11

1

3624

Üstün Zekâlı Öğrencilerin Bilimsel Epistemolojik İnançları ile STEM Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: İsmail Dönmez , Semra Yalmancı Yücel
DOI: 10.14686/buefad.644698
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1085

1

1

1085

4

2

2745

1

0

1153

1

1

922

2

0

1382

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.