Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Selay Arkün Kocadere
Doç. Dr.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın
7
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
10
7
Yayın
14
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Teknolojisi ve Bilgi İşlem
Kurum
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Karma Öğrenme Ortamlarında Çevrimiçi Öğrenen Katılımı
Yazarlar:
Selay Arkün Kocadere
,
Arif Altun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.52341
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
0
ATIF
1
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme İnanç Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Mukaddes Erdem
,
Selay Arkün Kocadere
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.84249
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1070
0
ATIF
1
FAVORİ
1070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Oyunlaştırılmış Öğrenme Ortamlarının Kişiselleştirilmesi Üzerine Bir Derleme*
Yazarlar:
Kübra Ertan Şevk
,
Selay Arkün Kocadere
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1478810
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
357
0
FAVORİ
357
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Gamification Design to Increase Motivation in Online Learning Environments: A Systematic Review
Yazarlar:
Kübra Ertan
,
Selay Arkün Kocadere
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1020044
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3581
0
FAVORİ
3581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Kütüphane Oryantasyonunun Oyunlaştırılması: Bir Uygulama Önerisi
Yazarlar:
Selay Arkün Kocadere
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Türk Kütüphaneciliği
DOI: 10.24146/tkd.2019.46
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1115
0
FAVORİ
1115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HERKÜL’ÜN HİKAYESİ: BİR EĞİTSEL OYUN MODELİ ÖNERİSİ
Yazarlar:
Selay Arkün Kocadere
,
Şeyma Çağlar Özhan
,
Fatma Bayrak
,
Pınar Nuhoğlu Kibar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.451990
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2302
0
FAVORİ
2302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yapılandırmacı Öğrenme İnanç Ölçeğinin Geliştirilmesi
Yazarlar:
Mukaddes Erdem
,
Selay Arkün Kocadere
Yayın Bilgisi: 2015 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2015.84249
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1070
1
FAVORİ
1070
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Karma Öğrenme Ortamlarında Çevrimiçi Öğrenen Katılımı
Yazarlar:
Selay Arkün Kocadere
,
Arif Altun
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.52341
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1104
1
FAVORİ
1104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Medya Araçlarının Katkıları ve Kullanım Sıklıkları: Öğretmenlik Uygulaması Örneği
Yazarlar:
Selay Arkün Kocadere
,
Petek Aşkar
Yayın Bilgisi: 2013 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1751
0
FAVORİ
1751
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
İlköğretim Online
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Türk Kütüphaneciliği
Hakemlik
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
Journal of Teacher Education and Lifelong Learning
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Türk Kütüphaneciliği
Yayınlar
Gamification Design to Increase Motivation in Online Learning Environments: A Systematic Review
Yazarlar:
Kübra Ertan
,
Selay Arkün Kocadere
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Learning and Teaching in Digital Age
DOI: 10.53850/joltida.1020044
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3581
7
ATIF
0
FAVORİ
3581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
HERKÜL’ÜN HİKAYESİ: BİR EĞİTSEL OYUN MODELİ ÖNERİSİ
Yazarlar:
Selay Arkün Kocadere
,
Şeyma Çağlar Özhan
,
Fatma Bayrak
,
Pınar Nuhoğlu Kibar
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17943/etku.451990
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2302
3
ATIF
0
FAVORİ
2302
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat