Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Sinan Kalkan
Dr. Öğr. Üyesi
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü
Yayın
8
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
16
TR Dizin Atıf
8
8
Yayın
12
Hakemlik
16
CrossRef Atıf
8
TR Dizin Atıf
0000-0001-6890-6421
57191417425
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Özel Eğitim ve Engelli Eğitimi
Zihinsel Engelli Eğitimi
yetişlkin Eğitimi
Kurum
Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi Eğitim Fakültesi Özel Eğitim Bölümü
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin otizm spektrum bozukluğu hakkında bilgileri: Türkiye örneği
Yazarlar:
Salih Rakap
, Serife Balikci,
Sinan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.388398
ATIF
11
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3103
11
ATIF
2
FAVORİ
3103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hikmet Çil
,
Sinan Kalkan
,
Yusuf Akemoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0121
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2804
3
ATIF
2
FAVORİ
2804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocukların Sosyal-Duygusal Gelişiminin Desteklenmesinde Piramit Modeli
Yazarlar:
Sinan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2021.0110
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9638
0
ATIF
1
FAVORİ
9638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Nitelikli Davranışsal Amaç Belirleme ve Yazmaya İlişkin İlkelerin Doküman Analizi Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Salih Rakap
,
Sinan Kalkan
,
Serife Balikci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1098622
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
2
ATIF
1
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kapsayıcı Matematik Eğitimi ve Down Sendromu: Bilişsel Temeller ve Kanıta Dayalı Öğretim Önerileri
Yazarlar:
Fatma Erdoğan
,
Sinan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Eğitimde Kuram ve Uygulama
DOI: 10.17244/eku.1686308
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
223
0
FAVORİ
223
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Special Education Teachers’ Knowledge Sharing on Innovative Work Behaviors
Yazarlar:
Sinan Kalkan
,
Hasan Hüseyin Selvi
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.1307847
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
309
0
FAVORİ
309
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ev Temelli Koçluk Uygulamalarının Doğal Dil Öğretimi Stratejileri ve Çocuk Çıktıları Üzerindeki Etkileri
Yazarlar:
Salih Rakap
,
Serife Balıkcı
,
Emrah Gülboy
,
Sinan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1256041
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
680
0
FAVORİ
680
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Delving into the Critical Thinking Skills of Pre-Service Mathematics Teachers with Their Metacognitive Awareness
Yazarlar:
Fatma Erdoğan
,
Sinan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.90.11.6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
492
0
FAVORİ
492
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitimde Nitelikli Davranışsal Amaç Belirleme ve Yazmaya İlişkin İlkelerin Doküman Analizi Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Salih Rakap
,
Sinan Kalkan
,
Serife Balikci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1098622
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
1
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hikmet Çil
,
Sinan Kalkan
,
Yusuf Akemoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0121
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2804
2
FAVORİ
2804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Küçük Çocukların Sosyal-Duygusal Gelişiminin Desteklenmesinde Piramit Modeli
Yazarlar:
Sinan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2021.0110
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9638
1
FAVORİ
9638
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin otizm spektrum bozukluğu hakkında bilgileri: Türkiye örneği
Yazarlar:
Salih Rakap
, Serife Balikci,
Sinan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.388398
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3103
2
FAVORİ
3103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Milli Eğitim Dergisi
Participatory Educational Research
Turkish Journal of Education
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Editörlük
Bartın University Journal of Faculty of Education
Alan Editörü
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Bartın University Journal of Faculty of Education
Eğitimde Kuram ve Uygulama
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Gazi Eğitim Bilimleri Dergisi
Hacettepe Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Yayınlar
Özel Eğitimde Nitelikli Davranışsal Amaç Belirleme ve Yazmaya İlişkin İlkelerin Doküman Analizi Yoluyla Belirlenmesi
Yazarlar:
Salih Rakap
,
Sinan Kalkan
,
Serife Balikci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.1098622
ATIF
2
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1399
2
ATIF
1
FAVORİ
1399
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Özel Eğitim Öğretmenlerinin OSB’li Çocukların Eğitimlerinde Kullandıkları Bilimsel Dayanaklı Uygulamalara Yönelik Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hikmet Çil
,
Sinan Kalkan
,
Yusuf Akemoglu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2022.0121
ATIF
3
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2804
3
ATIF
2
FAVORİ
2804
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin otizm spektrum bozukluğu hakkında bilgileri: Türkiye örneği
Yazarlar:
Salih Rakap
, Serife Balikci,
Sinan Kalkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Turkish Journal of Education
DOI: 10.19128/turje.388398
ATIF
11
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3103
11
ATIF
2
FAVORİ
3103
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat