avatar
Ahmet Kayaoğlu Doç. Dr. Mardin Artuklu Üniversitesi - İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi - İşletme Bölümü
Yayın 5 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 7 TR Dizin Atıf 7
5 Yayın
12 Hakemlik
7 CrossRef Atıf
7 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi Girişimcilik

Kurum

Mardin Artuklu Üniversitesi - İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi - İşletme Bölümü

Popüler Yayınları

Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarının Mardin Kent Markası Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1016409
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 434

0

2

434

5

1

1077

0

1

607

0

1

558

Yayınlar

1

607

1

558

Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarının Mardin Kent Markası Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1016409
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 434

2

434

1

1077

Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi: Mardin Artuklu Üniversitesi İİBF Örneği
Yazarlar: Ahmet Kayaoglu , Gazi Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.602007
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 989

0

989

Yayınlar

5

1

1077

Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi: Mardin Artuklu Üniversitesi İİBF Örneği
Yazarlar: Ahmet Kayaoglu , Gazi Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.602007
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 989

2

0

989

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.