avatar
Ahmet Kayaoğlu Doç. Dr. Mardin Artuklu Üniversitesi - İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi - İşletme Bölümü
Yayın 7 Hakemlik 13 CrossRef Atıf 9 TR Dizin Atıf 9
7 Yayın
13 Hakemlik
9 CrossRef Atıf
9 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Tüketici Davranışı Girişimcilik

Kurum

Mardin Artuklu Üniversitesi - İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi - İşletme Bölümü

Popüler Yayınları

Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarının Mardin Kent Markası Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1016409
ATIF 0 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 628

0

2

628

6

1

1370

0

1

874

1

1

803

0

1

346

Yayınlar

1

346

1

874

1

803

Tüketici Temelli Marka Değeri Boyutlarının Mardin Kent Markası Bağlamında İncelenmesi
Yayın Bilgisi: 2021 , Erciyes Akademi
DOI: 10.48070/erciyesakademi.1016409
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 628

2

628

1

1370

Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi: Mardin Artuklu Üniversitesi İİBF Örneği
Yazarlar: Ahmet Kayaoglu , Gazi Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.602007
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1203

0

1203

Yayınlar

1

1

803

6

1

1370

Üniversite Öğrencilerinin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi: Mardin Artuklu Üniversitesi İİBF Örneği
Yazarlar: Ahmet Kayaoglu , Gazi Kurnaz
Yayın Bilgisi: 2019 , Mukaddime
DOI: 10.19059/mukaddime.602007
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1203

2

0

1203