Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Yaşar Akkan
Prof. Dr.
Trabzon Üniversitesi
Yayın
12
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
8
12
Yayın
9
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Trabzon Üniversitesi
Yayınlar
Sınıf Öğretmenliği Öğrencilerinin Temel Matematik İspatlarını Yapma Sürecindeki Bilişsel Yapılar ve Argümanları
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
, Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1682
0
FAVORİ
1682
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Matematik Öğretmenlerinin Aritmetik ve Cebir Problemleri Hakkındaki İnanışları
Yazarlar:
Yaşar Akkan
,
Mesut Öztürk
, Pınar Akkan,
Betül Küçük Demir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.431583
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1478
0
FAVORİ
1478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6-8. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözerken Sergiledikleri Üst Bilişsel Beceriler: Gümüşhane Örneği
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.316662
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3687
0
FAVORİ
3687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNE ÜST BİLİŞSEL ÖZ-DÜZENLEME ÖĞRETİMİNE YÖNELİK KARŞILAŞTIRMALI DURUM ÇALIŞMASI: MATEMATİK ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ VE TASARLADIĞI ETKİNLİKLER
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Mustafa Özgöl
,
Yaşar Akkan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2776
0
FAVORİ
2776
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Görsel Teoremler Üzerine Matematik Öğretmenleriyle Nitel Bir Çalışma
Yazarlar:
Yaşar Akkan
, Pınar Akkan,
Mesut Öztürk
, Ümit Demir
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3087
0
FAVORİ
3087
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aritmetik ve Cebir Kavramları ile İlgili Farkındalık
Yazarlar:
Yaşar Akkan
, Pınar Akkan, Bülent Güven
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
8362
0
FAVORİ
8362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Matematik Öğretmeni Adaylarının Örüntüleri Genelleme Süreçleri: Stratejiler ve Gerekçelendirmeler
Yazarlar:
Yaşar Akkan
,
Mesut Öztürk
, Pınar Akkan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.16949/turkbilmat.323384
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6634
0
FAVORİ
6634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Lise Öğrencilerinin İspatla İlgili Kavramlara Yönelik Bilgi ve Farkındalıklarının İncelenmesi1
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Gifted Education and Creativity
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4461
0
FAVORİ
4461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Sayı Sistemindeki Özellikleri Genelleme Yoluyla Görünür Kılma Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Cebire Geçişlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yaşar Akkan
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306776
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
0
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLI BİR OKULDA DRAMA YÖNTEMİYLE KESİR ÖĞRETİMİNDEN YANSIMALAR: BAYBURT ÖRNEĞİ
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Gül Kaleli Yılmaz
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3607
0
FAVORİ
3607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üstün Yetenekli Öğrencilerin Matematik Kavramına Yönelik Algılarının İncelenmesi
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3115
0
FAVORİ
3115
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Aritmetik ile Cebir Arasındaki Farklılıklar: Cebir Öncesinin Önemi
Yazarlar:
Yaşar Akkan
,
Adnan Baki
,
Ünal Çakıroğlu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2201
0
FAVORİ
2201
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Ege Eğitim Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
Journal for the Education of Gifted Young Scientists
Journal of Gifted Education and Creativity
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Öğretim Teknolojileri ve Öğretmen Eğitimi Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Editörlük
Eurasian Journal of Teacher Education
Editör
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Alan Editörü
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Gümüşhane Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Dergisi
Yayınlar
6-8. Sınıf Üstün Yetenekli Öğrencilerin Problem Çözerken Sergiledikleri Üst Bilişsel Beceriler: Gümüşhane Örneği
Yazarlar:
Mesut Öztürk
,
Yaşar Akkan
,
Abdullah Kaplan
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Ege Eğitim Dergisi
DOI: 10.12984/egeefd.316662
ATIF
7
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3687
7
ATIF
0
FAVORİ
3687
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Doğal Sayı Sistemindeki Özellikleri Genelleme Yoluyla Görünür Kılma Bağlamında Ortaokul Öğrencilerinin Cebire Geçişlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Yaşar Akkan
,
Adnan Baki
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.306776
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1327
1
ATIF
0
FAVORİ
1327
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat