Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Asiye Parlak Rakap
Doç. Dr.
Bartın Üniversitesi
Yayın
5
Hakemlik
18
5
Yayın
18
Hakemlik
0000-0001-8315-8628
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
Yaratıcı Drama Eğitimi
Kurum
Bartın Üniversitesi
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Biyoçeşitliliğe İlişkin Bakış Açılarında Öğretmenlik Yaşantılarının Rolü
Yazarlar:
Kevser Havva Şeker
,
Asiye Parlak Rakap
,
Atilla Durmuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1067354
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
0
ATIF
1
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının Mesleki Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Kader Karadeniz Akdoğan
,
Emel Durmaz
,
İlayda Kimzan
,
Asiye Parlak Rakap
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.1120906
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Biyoçeşitliliğe İlişkin Bakış Açılarında Öğretmenlik Yaşantılarının Rolü
Yazarlar:
Kevser Havva Şeker
,
Asiye Parlak Rakap
,
Atilla Durmuş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
DOI: 10.54637/ebad.1067354
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
786
1
FAVORİ
786
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültesi Temel Eğitim Bölümü Öğretmen Adaylarının İlk Yardım Bilgi Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Asiye Parlak Rakap
,
Fatma Erkoç
,
Özlem Çakar
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Üniversite Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.32329/uad.891305
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
999
0
FAVORİ
999
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Çağındaki Üstün Yetenekli Çocuklar: Neredeyiz? Nereye Gitmeliyiz?
Yazarlar:
Asiye Parlak Rakap
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
DOI: 10.37233/TRSPED.2021.0114
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2229
0
FAVORİ
2229
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Sınıf, Sınıfta Öğretmen ve Sınıfta Öğrenci Kavramlarına İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar: Rezzan Uçar,
Asiye Parlak Rakap
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.882474
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
723
0
FAVORİ
723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Üniversite Araştırmaları Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi
Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Çocuk Edebiyat ve Dil Eğitimi Dergisi
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Education and Future
Karadeniz Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Sınırsız Eğitim ve Araştırma Dergisi
Turkish Journal of Special Education Research and Practice
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat