Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
D. Bahar Şahin Sarkın
Dr. Öğr. Üyesi
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
10
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
3
10
Yayın
8
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Kurum
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Covid-19 Pandemi Sürecinde Lisansüstü Eğitimde Değerlendirme Yaklaşımları ve Yansımaları
Yazarlar:
D. Bahar Şahin Sarkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1075650
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1254
0
ATIF
2
FAVORİ
1254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAĞIT-KALEM VE BİLGİSAYAR FORMUNDA UYGULANAN TESTLERDE ÖĞRENCİ BAŞARISININ KARŞILAŞTIRILDIĞI ÇALIŞMALARIN META-ANALİZİ
Yazarlar: Eren Aybek,
Döndü Şahin
,
Hayriye Eriş
,
Ahmet Şimşek
, Mustafa Köse
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2634
0
ATIF
1
FAVORİ
2634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı Kazanımlarını Bilişsel Alan Taksonomilerine Göre Değerlendiren Makalelerin İncelenmesi
Yazarlar:
Aysemin Duran
,
D. Bahar Şahin Sarkın
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1617306
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
192
0
FAVORİ
192
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Digital Transformation in Science Education: Teachers' Self-Efficacy of Distance Learning and Blended Learning Experiences
Yazarlar:
Hasret Nuhoğlu
,
D. Bahar Şahin Sarkın
,
Sevim Aşiroğlu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.24.38.11.3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
662
0
FAVORİ
662
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öz-belirlenimli Öğrenme (Hetagoji) Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
D. Bahar Şahin Sarkın
,
Gökçe Güvercin Seçkin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1197043
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1294
0
FAVORİ
1294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Lisansüstü Eğitimde Değerlendirme Yaklaşımları ve Yansımaları
Yazarlar:
D. Bahar Şahin Sarkın
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.9779/pauefd.1075650
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1254
2
FAVORİ
1254
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Algılanan Ebeveyn Tutumları ile Yakın İlişki Yaşantıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Simel Parlak
,
D. Bahar Şahin Sarkın
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.736568
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1034
0
FAVORİ
1034
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
AŞKA İLİŞKİN TUTUMLARIN YAKIN İLİŞKİLERDE YAŞANTILARI YORDAYICILIĞININ İNCELENMESİ
Yazarlar:
D. Bahar Şahin Sarkın
,
Simel Parlak
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Education Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1406
0
FAVORİ
1406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Test Yönergesinde Aradıkları Bilgilerin Sıralama Yargıları Yöntemi ile Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Döndü Bahar Şahin Sarkın
,
Fazilet Taşdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.431803
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Formasyon Programına Katılan Öğrencilerin Ölçme-Değerlendirme Dersine İlişkin Farkındalıkları
Yazarlar:
D. Bahar Şahin Sarkın
, Fazilet Taşdemir
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Erciyes Journal of Education
DOI: 10.32433/eje.348236
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1132
0
FAVORİ
1132
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5. Sınıf Türkçe Ders Kitabındaki Metinlerin İlettiği Değerler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Gülçin Uzun
,
Bahar Şahin
, Elif Bengi Özberk,
Hayriye Merve Eriş Hasırcı
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
453
0
FAVORİ
453
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
KAĞIT-KALEM VE BİLGİSAYAR FORMUNDA UYGULANAN TESTLERDE ÖĞRENCİ BAŞARISININ KARŞILAŞTIRILDIĞI ÇALIŞMALARIN META-ANALİZİ
Yazarlar: Eren Aybek,
Döndü Şahin
,
Hayriye Eriş
,
Ahmet Şimşek
, Mustafa Köse
Yayın Bilgisi: 2014 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2634
1
FAVORİ
2634
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Akdeniz İnsani Bilimler Dergisi
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Education Sciences
Erciyes Journal of Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Turkish Journal of Education
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Yayınlar
Öz-belirlenimli Öğrenme (Hetagoji) Becerileri Ölçeğinin Geliştirilmesi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
D. Bahar Şahin Sarkın
,
Gökçe Güvercin Seçkin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.14812/cuefd.1197043
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1294
2
ATIF
0
FAVORİ
1294
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Test Yönergesinde Aradıkları Bilgilerin Sıralama Yargıları Yöntemi ile Ölçeklenmesi
Yazarlar:
Döndü Bahar Şahin Sarkın
,
Fazilet Taşdemir
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi
DOI: 10.30964/auebfd.431803
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
1
ATIF
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat