Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Çiğdem Kan
Doç. Dr.
Fırat Üniversitesi
Yayın
10
Hakemlik
8
CrossRef Atıf
9
10
Yayın
8
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Türkçe ve Sosyal Bilimler Eğitimi
Sosyal Bilgiler Eğitimi
Kurum
Fırat Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Empati Becerisi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kan
, Zehra Tebiş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
0
ATIF
2
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Kaybolan Değerlerimiz Nelerdir? Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Görüşleri
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.53444/deubefd.1627691
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6
0
FAVORİ
6
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRENME ALANLARI VE DEĞERLER AÇISINDAN 2018 VE 2024 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar:
Çiğdem Kan
,
Serkan Çevik
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
145
0
FAVORİ
145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler ve Diğer Alanlarda Eğitsel Oyun Konusunda Yayınlanan Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kan
,
Tuba Öcal
Yayın Bilgisi: 2025 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
156
0
FAVORİ
156
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ VAZGEÇİLMEZ DEĞERLERİMİZE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1548893
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Küçük
,
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.1090759
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ NEDENLERİ
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1054647
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
0
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Sosyal Bilgiler Ders Kitaplarının Empati Becerisi Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kan
, Zehra Tebiş
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
844
2
FAVORİ
844
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Müze Gezilerini Konu Edinen Çalışmaların Meta Sentez Yöntemiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kütüphane Arşiv ve Müze Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29228/lamre.63385
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
948
0
FAVORİ
948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmenlerinin Görüşlerine Göre Değerler Eğitiminde Yaşanan Sorunlar: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18026/cbayarsos.1034553
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1337
0
FAVORİ
1337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜRESEL SORUNLARLA İLGİLİ TUTUM ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.533039
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
0
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kütüphane Arşiv ve Müze Araştırmaları Dergisi
Manisa Celal Bayar Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
Kurul Üyeliği
Journal of Education and Future
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Journal of Education and Future
Journal of Sustainable Education Studies
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Eğitim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Trakya Eğitim Dergisi
Turkish Academic Research Review
Yayınlar
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ VAZGEÇİLMEZ DEĞERLERİMİZE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Mustafa Kemal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.56677/mkuefder.1548893
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
219
1
ATIF
0
FAVORİ
219
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Yaratıcı Düşünme Becerilerine İlişkin Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Küçük
,
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi
DOI: 10.47994/usbad.1090759
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
536
1
ATIF
0
FAVORİ
536
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMENLERİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE ÖĞRENCİLERİN SOSYAL BİLGİLER DERSİNE YÖNELİK TUTUMLARININ NEDENLERİ
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1054647
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
926
1
ATIF
0
FAVORİ
926
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitimde Müze Gezilerini Konu Edinen Çalışmaların Meta Sentez Yöntemiyle İncelenmesi
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Kütüphane Arşiv ve Müze Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.29228/lamre.63385
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
948
4
ATIF
0
FAVORİ
948
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜRESEL SORUNLARLA İLGİLİ TUTUM ÖLÇEĞİ GEÇERLİK VE GÜVENİRLİK ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Çiğdem Kan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.18069/firatsbed.533039
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
2
ATIF
0
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat