Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Cemalettin Işık
Prof. Dr.
Erciyes Üniversitesi
Yayın
8
Hakemlik
7
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
225
8
Yayın
7
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
225
TR Dizin Atıf
0000-0001-6326-0043
23097550900
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Matematik Eğitimi
Kurum
Erciyes Üniversitesi
Popüler Yayınları
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Bağlılığının ve Matematik Kaygılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Sevgi
,
Ayşe Nur Sarı
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.723229
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1490
2
ATIF
2
FAVORİ
1490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık-Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Cemalettin Işık
, Tuğrul Kar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.57055
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4791
1
ATIF
1
FAVORİ
4791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
YÜKSEKLİK KAVRAMINDA ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN BU KONUDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mücahit Şahin
,
Murat Bayram Güven
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1272317
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
1
ATIF
1
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
YÜKSEKLİK KAVRAMINDA ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN BU KONUDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mücahit Şahin
,
Murat Bayram Güven
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1272317
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
1
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Problem-Based STEM Activities on 7th Grade Students' Mathematics Achievements, Attitudes, Anxiety, Self-Efficacy and Views
Yazarlar:
Yavuz Macun
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1008456
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
0
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Matematiğin Doğasına İlişkin Felsefi Düşünceleri ile Matematiksel Yılmazlıklarının İncelenmesi
Yazarlar:
Sabiha Kartalcı
,
Gaye Acar
,
Merve Zihar
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1227
0
FAVORİ
1227
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Bağlılığının ve Matematik Kaygılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Sevgi
,
Ayşe Nur Sarı
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.723229
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1490
2
FAVORİ
1490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Üstbiliş ve Problem Çözmede Kullandıkları Matematiksel Muhakeme Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Sevgi
,
Yavuz Macun
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.675770
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
779
0
FAVORİ
779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Sayıların Öğretim Sürecinin Öğretmenlerin Model Kullanımları Üzerinden Analizi
Yazarlar:
Kiraz Koç-şanlı
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.519552
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9617
0
FAVORİ
9617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık-Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Cemalettin Işık
, Tuğrul Kar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.57055
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4791
1
FAVORİ
4791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle Çıkarma İşlemine Kurdukları Problemlerin Analizi
Yazarlar: Tuğrul Kar,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.13224
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Anadolu Journal of Educational Sciences International
Bartın University Journal of Faculty of Education
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uşak Üniversitesi Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kurul Üyeliği
Erciyes Journal of Education
Hakemlik
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Erciyes Journal of Education
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
YÜKSEKLİK KAVRAMINDA ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN YAŞADIKLARI ZORLUKLAR VE MATEMATİK ÖĞRETMENLERİNİN BU KONUDAKİ GÖRÜŞLERİ
Yazarlar:
Mücahit Şahin
,
Murat Bayram Güven
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1272317
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
1
ATIF
1
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Effect of Problem-Based STEM Activities on 7th Grade Students' Mathematics Achievements, Attitudes, Anxiety, Self-Efficacy and Views
Yazarlar:
Yavuz Macun
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2022 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.1008456
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
607
2
ATIF
0
FAVORİ
607
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Matematik Dersine Bağlılığının ve Matematik Kaygılarının Bazı Değişkenlere Göre İncelenmesi
Yazarlar:
Sevim Sevgi
,
Ayşe Nur Sarı
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Anadolu Journal of Educational Sciences International
DOI: 10.18039/ajesi.723229
ATIF
2
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1490
2
ATIF
2
FAVORİ
1490
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Tam Sayıların Öğretim Sürecinin Öğretmenlerin Model Kullanımları Üzerinden Analizi
Yazarlar:
Kiraz Koç-şanlı
,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.519552
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
9617
4
ATIF
0
FAVORİ
9617
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle İlgili Açık-Uçlu Sözel Hikayeye Yönelik Kurdukları Problemlerin İncelenmesi
Yazarlar:
Cemalettin Işık
, Tuğrul Kar
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.57055
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4791
1
ATIF
1
FAVORİ
4791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Kesirlerle Çıkarma İşlemine Kurdukları Problemlerin Analizi
Yazarlar: Tuğrul Kar,
Cemalettin Işık
Yayın Bilgisi: 2014 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2014.13224
ATIF
8
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1111
8
ATIF
0
FAVORİ
1111
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat