avatar
Deniz Zeren Prof. Dr. ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ
Yayın 12 Hakemlik 12 CrossRef Atıf 12
12 Yayın
12 Hakemlik
12 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Dijital Pazarlama Hizmet Pazarlaması Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı Uluslararası Pazarlama Ürün ve Marka Yönetimi Girişimcilik

Kurum

ÇUKUROVA ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

5

2

1292

FİYAT PROMOSYONLARINA YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMLARINA ETKİ EDEN FAKTÖRLER
Yazarlar: Deniz Zeren , Mustafa Elhan
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1417

0

1

1417

0

1

850

PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Deniz Zeren , İsmail Keşlikli
DOI: 10.35379/cusosbil.628647
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1457

4

1

1457

0

1

584

Yayınlar

Tüketicilerin Sanal Asistanları Kullanma Niyetinde Etkili Faktörlerin Araştırılması
Yayın Bilgisi: 2023 , Alanya Akademik Bakış
DOI: 10.29023/alanyaakademik.1051081
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 731

1

731

0

1884

Tutundurma Aracı Olarak Fuarlar ve İşletmelerin Fuar Performansına Etki Eden Faktörler
Yazarlar: Deniz Zeren , Tuğba Bükülmez
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 924

0

924

2

1292

PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Deniz Zeren , İsmail Keşlikli
DOI: 10.35379/cusosbil.628647
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1457

1

1457

1

1417

0

732

1

3612

1

850

0

1150

Yayınlar

3

0

1884

5

2

1292

PROGRAMATİK REKLAMCILIK: KAVRAM, İŞLEYİŞ VE POTANSİYELİ AÇISINDAN DEĞERLENDİRMESİ
Yazarlar: Deniz Zeren , İsmail Keşlikli
DOI: 10.35379/cusosbil.628647
ATIF 4 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1457

4

1

1457

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.