Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Emine Gözel
Dr. Öğr. Üyesi
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
9
CrossRef Atıf
2
8
Yayın
9
Hakemlik
2
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
KAHRAMANMARAŞ SÜTÇÜ İMAM ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Türkiye’de Matematik Kaygısı ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Emine Gözel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3029
0
ATIF
1
FAVORİ
3029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Türkiye’de 2004-2022 Yılları Arasında İlkokul Matematik Öğretiminde Eğitsel Oyun Kullanımı Üzerine Yapılmış Çalışmaların İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Gözel
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1206
0
FAVORİ
1206
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretme Kaygısının Cinsiyet Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Emine Gözel
Yayın Bilgisi: 2022 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.1142673
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
362
0
FAVORİ
362
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Matematik Kaygısı ile İlgili Yapılan Lisansüstü Tezlerin İçerik Analizi
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Emine Gözel
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3029
1
FAVORİ
3029
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterlik İnançları ile Yansıtıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Emine Gözel
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.327172
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2590
0
FAVORİ
2590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmenlerinin Problem Çözmeye Dayalı Ders İmecesi Bilgilerinin Gelişiminin İncelenmesi
Yazarlar:
Emine Gözel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1165
0
FAVORİ
1165
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ ÖZYETERLİK İLE MATEMATİKSEL PROBLEM ÇÖZMEYE YÖNELİK İNANÇLARI
Yazarlar:
Veli Toptaş
,
Emine Gözel
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1039
0
FAVORİ
1039
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Japon Öğretmen Eğitiminde Bir Model: Ders İmecesi
Yazarlar:
Emine Gözel
,
Ali Rıza Erdem
Yayın Bilgisi: 2016 ,
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2121
0
FAVORİ
2121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EĞİTİM FAKÜLTELERİNDE GÖREV YAPAN ÖĞRETİM ELEMANLARININ İLETİŞİMDE SAYDAMLIK BECERİSİNİN ÖĞRETİM ELEMANLARI VE 4. SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARI TARAFINDAN DEĞERLENDİRİLMESİ
Yazarlar:
Ali Rıza Erdem
,
Emine Gözel
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
556
0
FAVORİ
556
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eğitim Kuram ve Uygulama Araştırmaları Dergisi
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi
Hakemlik
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Toplum Ekonomi ve Yönetim Dergisi
Uluslararası Güncel Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimi Yeterlik İnançları ile Yansıtıcı Düşünme Becerileri Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Emine Gözel
,
Veli Toptaş
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.327172
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2590
2
ATIF
0
FAVORİ
2590
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat