Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Feyza Gün
Dr. Öğr. Üyesi
KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
8
Hakemlik
4
CrossRef Atıf
28
TR Dizin Atıf
40
8
Yayın
4
Hakemlik
28
CrossRef Atıf
40
TR Dizin Atıf
0000-0001-8395-2020
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Yönetimi
Kurum
KARAMANOĞLU MEHMETBEY ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Üniversite Öğrencilerinde Tükenmişliğin Yordayıcısı Olarak Okul Bağlılığı
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Gökhan Arastaman
,
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2828
0
ATIF
1
FAVORİ
2828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Okul Bağlılığı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Gökhan Arastaman
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.457919
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1388
6
ATIF
1
FAVORİ
1388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uluslararası öğrencilerin üniversiteye uyum süreçleri bağlamında okulu bırakma eğilimlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Nuray Kısa
,
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Nilay Neyişci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1146241
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
1
ATIF
1
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Uluslararası öğrencilerin üniversiteye uyum süreçleri bağlamında okulu bırakma eğilimlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Nuray Kısa
,
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Nilay Neyişci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1146241
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
1
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mesleki Öğrenme Topluluğu ile Okul Yöneticisinin Ders Denetimi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Muhammet Zübeyir Efe
,
Ömür Çoban
,
Feyza Gün
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1130682
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
598
0
FAVORİ
598
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Okul Bağlılığı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Gökhan Arastaman
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.457919
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1388
1
FAVORİ
1388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Olası Benliklerinin Öğretme Motivasyonları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.468371
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
0
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinde Tükenmişliğin Yordayıcısı Olarak Okul Bağlılığı
Yazarlar:
Sait Akbaşlı
,
Gökhan Arastaman
,
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2828
1
FAVORİ
2828
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Algılarına göre Psikolojik Güçlendirme ile Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.297669
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1337
0
FAVORİ
1337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Eğitime İnanma ve İşle Bütünleşme Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Gün
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1408
0
FAVORİ
1408
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Görevlilerinin Bireysel Gelişim İnisiyatifinde Özyeterliğin Rolü
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Hilal Büyükgöze
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000139086
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1723
0
FAVORİ
1723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Bartın University Journal of Faculty of Education
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Elektronik Eğitim Bilimleri Dergisi
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
Uluslararası öğrencilerin üniversiteye uyum süreçleri bağlamında okulu bırakma eğilimlerinin incelenmesi
Yazarlar:
Nuray Kısa
,
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Nilay Neyişci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.33400/kuje.1146241
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
571
1
ATIF
1
FAVORİ
571
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Üniversite Öğrencilerinin Okul Bağlılığı Ölçeğinin Türk Kültürüne Uyarlanması: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
,
Gökhan Arastaman
,
Sait Akbaşlı
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.457919
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1388
6
ATIF
1
FAVORİ
1388
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Olası Benliklerinin Öğretme Motivasyonları Üzerindeki Etkisi
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.468371
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1966
4
ATIF
0
FAVORİ
1966
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretim Elemanlarının Algılarına göre Psikolojik Güçlendirme ile Örgütsel Özdeşleşme Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Tuğba Turabik
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17860/mersinefd.297669
ATIF
13
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1337
13
ATIF
0
FAVORİ
1337
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Araştırma Görevlilerinin Bireysel Gelişim İnisiyatifinde Özyeterliğin Rolü
Yazarlar:
Feyza Gün
,
Hilal Büyükgöze
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Bartın University Journal of Faculty of Education
DOI: 10.14686/buefad.v4i2.5000139086
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1723
4
ATIF
0
FAVORİ
1723
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat