avatar
Gamze Yayla Eskici Doç. Dr. CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın 11 Hakemlik 10 CrossRef Atıf 19 TR Dizin Atıf 40
11 Yayın
10 Hakemlik
19 CrossRef Atıf
40 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Fen Bilgisi Eğitimi

Kurum

CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ

Popüler Yayınları

16

2

6310

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Becerilerinin İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.1344266
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 687

1

2

687

Yayınlar

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Becerilerinin İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.1344266
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 687

2

687

Sustainability and its Reflection on Education
DOI: 10.31458/iejes.1341475
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 828

0

828

0

644

Robotik Kodlama Eğitiminden Yansımalar: Zihinsel İmajlar
Yazarlar: Gamze Yayla Eskici , Serdar Mercan , Fırat Hakverdi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 4562

0

4562

0

1681

2

6310

ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GRAFİK BECERİLERİNİN İNCELENMESİ: ÇİZGİ GRAFİKLERİ OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
Yazarlar: Gamze Yayla , Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2015 , Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 11191

0

11191

0

861

THE OPINIONS OF TEACHER CANDIDATES ABOUT THEIR TEACHER TRAINING COURSES
Yazarlar: Gamze Yayla , Handan Demircioğlu
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 841

0

841

Yayınlar

Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Becerilerinin İncelenmesi
DOI: 10.18009/jcer.1344266
ATIF 1 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 687

1

2

687

Sustainability and its Reflection on Education
DOI: 10.31458/iejes.1341475
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 828

1

0

828

1

0

644

16

2

6310

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.