Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Gamze Yayla Eskici
Doç. Dr.
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
11
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
15
11
Yayın
6
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0003-3799-9105
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
CUMHURİYET ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ
Popüler Yayınları
Yaşam Becerileri ile İlgili Çalışmaların Tematik İçerik Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
,
Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.421255
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5406
12
ATIF
2
FAVORİ
5406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1344266
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
0
ATIF
1
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Mühendislik Tasarım Becerilerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Computer and Education Research
DOI: 10.18009/jcer.1344266
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
468
1
FAVORİ
468
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan Eğitimde Zenginleştirilmiş Rehber Materyal Tasarımı: Pedagojik Formasyon Eğitimi Örneği / Design of Enriched Guide Material in Distance Education: Example of Pedagogical Formation Education
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
Yayın Bilgisi: 2023 ,
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.19160/e-ijer.1348417
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
639
0
FAVORİ
639
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sustainability and its Reflection on Education
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
Yayın Bilgisi: 2023 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.1341475
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
537
0
FAVORİ
537
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Popüler Bilim Sitelerinin Fen Kavramlarına Yönelik Algıya Etkisi
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
,
Ahmet Hakan Hançer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.822617
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Robotik Kodlama Eğitiminden Yansımalar: Zihinsel İmajlar
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
,
Serdar Mercan
, Fırat Hakverdi
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4121
0
FAVORİ
4121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitimi Anabilim Dalı’ndaki Akademisyenlerin Girişimcilik Eğilimlerinin Belirlenmesi
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
,
Dr. Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
770
0
FAVORİ
770
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Birleştirme II Tekniğinin Yaşam Becerileri Gelişimi Üzerine Etkisi
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
,
Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1281
0
FAVORİ
1281
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Becerileri ile İlgili Çalışmaların Tematik İçerik Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
,
Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.421255
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5406
2
FAVORİ
5406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİNİN GRAFİK BECERİLERİNİN İNCELENMESİ: ÇİZGİ GRAFİKLERİ OLUŞTURMA VE YORUMLAMA
Yazarlar:
Gamze Yayla
, Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10673
0
FAVORİ
10673
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EXAMINATION OF TEACHER CANDIDATES’ METAPHORS RELATED TO TEACHER EDUCATION PROGRAMS
Yazarlar:
Gamze Yayla
, Handan Demircioğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
775
0
FAVORİ
775
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
THE OPINIONS OF TEACHER CANDIDATES ABOUT THEIR TEACHER TRAINING COURSES
Yazarlar:
Gamze Yayla
, Handan Demircioğlu
Yayın Bilgisi: 2014 ,
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
737
0
FAVORİ
737
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Amasya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Uluslararası Eğitim Araştırmaları Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Journal of Computer and Education Research
Kastamonu Eğitim Dergisi
The Eurasia Proceedings of Educational and Social Sciences
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
Editörlük
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Teknik Editör , Editör
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
Hakemlik
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi
Scientific Educational Studies
Uluslararası Anadolu Sosyal Bilimler Dergisi
Yayınlar
Popüler Bilim Sitelerinin Fen Kavramlarına Yönelik Algıya Etkisi
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
,
Ahmet Hakan Hançer
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Uluslararası Karamanoğlu Mehmetbey Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.47770/ukmead.822617
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
507
1
ATIF
0
FAVORİ
507
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yaşam Becerileri ile İlgili Çalışmaların Tematik İçerik Analizi: Bir Meta-Sentez Çalışması
Yazarlar:
Gamze Yayla Eskici
,
Tuncay Özsevgeç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.421255
ATIF
12
FAVORİ
2
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5406
12
ATIF
2
FAVORİ
5406
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat