Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hatice Akkoç
Prof. Dr.
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
10
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
5
TR Dizin Atıf
84
10
Yayın
5
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
84
TR Dizin Atıf
0000-0002-0223-1158
24831946600
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Matematik Eğitimi
Kurum
MARMARA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Meslek Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin Ortaöğretim Matematik Öğretim Programındaki Cebir Konularına Ait Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Yeterlilikleri / 9th Grade Vocational High School Students’ Competency of Conceptual and Procedural Knowledge in Algebra Topics in High School Curriculum
Yazarlar:
Fatma Yazır
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6153
0
ATIF
1
FAVORİ
6153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki 11. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Radyan Tanım ve Şekil Temsillerinin İncelenmesi: Nitel ve Nicel Açı Görüşü
Yazarlar:
Fikret Cihan
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.909571
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
0
ATIF
1
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması: 2005-2011-2013-2018
Yazarlar:
Fikret Cihan
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1198797
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Matematiksel Problem Çözmeye İlişkin Metaforik Algıları
Yazarlar:
Fikret Cihan
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
410
0
FAVORİ
410
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki 11. Sınıf Matematik Ders Kitaplarının Radyan Tanım ve Şekil Temsillerinin İncelenmesi: Nitel ve Nicel Açı Görüşü
Yazarlar:
Fikret Cihan
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
DOI: 10.52597/buje.909571
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
865
1
FAVORİ
865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyon Yaklaşımlarının Enstrumantal Orkestrasyon Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Seyfettin Alan
,
Hatice Akkoç
,
Sibel Yeşildere
,
Tuğçe Kozaklı Ülger
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.825500
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2104
0
FAVORİ
2104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders Kitaplarında Fonksiyon Kavramına Nasıl Giriş Yapılıyor?: Matematik Öğretmen Adaylarının Değerlendirmeleri
Yazarlar: Zuhal Yılmaz,
Hande Gülbağcı Dede
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.645888
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Lisesi 9. Sınıf Öğrencilerinin Ortaöğretim Matematik Öğretim Programındaki Cebir Konularına Ait Kavramsal ve İşlemsel Bilgi Yeterlilikleri / 9th Grade Vocational High School Students’ Competency of Conceptual and Procedural Knowledge in Algebra Topics in High School Curriculum
Yazarlar:
Fatma Yazır
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6153
1
FAVORİ
6153
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ortaokul Öğrencilerinin Farklı Temsil Biçimlerini Kullanarak Matematiksel Genelleme Yapma Becerileri
Yazarlar:
Sibel Yeşildere-imre
,
Hatice Akkoç
,
Burcu Nur Baştürk-şahin
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turkbilmat.303220
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5572
0
FAVORİ
5572
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Dokuzuncu sınıf öğrencilerinin merkezi eğilim ve yayılım ölçüleri konusundaki informel istatistiksel çıkarsamaları üzerine bir inceleme
Yazarlar:
Hatice Akkoç
,
Abdullah Selman Selçuk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.15285/maruaebd.308618
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3606
0
FAVORİ
3606
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon ve Eğitim Fakülteleri Lisans Programlarına Katılan Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimliklerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hande Gülbağcı Dede
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.69917
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1834
0
FAVORİ
1834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Bilgisayar Destekli Ölçme-Değerlendirme Araçlarının Matematik Öğretimine Entegrasyonuna Yönelik Hizmet Öncesi Eğitim Uygulamaları ve Matematik Öğretmen Adaylarının Gelişimi
Yazarlar:
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1927
0
FAVORİ
1927
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
Boğaziçi Üniversitesi Eğitim Dergisi
Fen Matematik Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi Dergisi
Gaziantep Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Marmara Üniversitesi Atatürk Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Editörlük
MATDER Matematik Eğitimi Dergisi
Editör Yardımcısı
Kurul Üyeliği
Fen, Matematik ve Bilgisayar Eğitiminde Yenilikler Dergisi
Hakemlik
Gaziantep Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Kastamonu Eğitim Dergisi
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
Yayınlar
Ortaöğretim Matematik Dersi Öğretim Programlarının Karşılaştırılması: 2005-2011-2013-2018
Yazarlar:
Fikret Cihan
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.35675/befdergi.1198797
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
618
1
ATIF
0
FAVORİ
618
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Matematik Öğretmenlerinin Teknoloji Entegrasyon Yaklaşımlarının Enstrumantal Orkestrasyon Çerçevesinde İncelenmesi
Yazarlar:
Seyfettin Alan
,
Hatice Akkoç
,
Sibel Yeşildere
,
Tuğçe Kozaklı Ülger
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.825500
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2104
2
ATIF
0
FAVORİ
2104
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ders Kitaplarında Fonksiyon Kavramına Nasıl Giriş Yapılıyor?: Matematik Öğretmen Adaylarının Değerlendirmeleri
Yazarlar: Zuhal Yılmaz,
Hande Gülbağcı Dede
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: 10.17522/balikesirnef.645888
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
833
1
ATIF
0
FAVORİ
833
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Pedagojik Formasyon ve Eğitim Fakülteleri Lisans Programlarına Katılan Matematik Öğretmeni Adaylarının Mesleki Kimliklerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Hande Gülbağcı Dede
,
Hatice Akkoç
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Turkish Journal of Computer and Mathematics Education (TURCOMAT)
DOI: 10.16949/turcomat.69917
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1834
1
ATIF
0
FAVORİ
1834
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat