Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Hülya Yıldızlı
Doç. Dr.
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
3
Hakemlik
13
3
Yayın
13
Hakemlik
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Eğitim Programları ve Öğretim
Eğitimde Program Geliştirme
Kurum
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ-CERRAHPAŞA, HASAN ALİ YÜCEL EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
UYARLANIR ÖĞRENME ÖRÜNTÜLERİ ÖLÇEKLERİNDEN ALGILANAN BİREYSEL VE AİLE HEDEF YÖNELİMLERİ BOYUTLARININ TÜRKÇEYE UYARLANMASI
Yazarlar:
Ali Bostancıoğlu
,
Hülya Yıldızlı
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
351
0
FAVORİ
351
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effects of Software-Aided Mind and Argument Mapping on Learning in Higher Education
Yazarlar:
Hülya Yıldızlı
,
İrfan Şimşek
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.723858
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1002
0
FAVORİ
1002
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmeye Yönelik Hedef Yönelimi Ölçeğinin Türkçe’ye Uyarlanması
Yazarlar:
Hülya Yıldızlı
Yayın Bilgisi: 2016 ,
İlköğretim Online
DOI: 10.17051/io.2016.62664
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1325
0
FAVORİ
1325
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
İlköğretim Online
International Journal of Contemporary Educational Research
Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi SBE Dergisi
Hakemlik
Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Avrasya İncelemeleri Dergisi
Eğitim ve Teknoloji
Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Uluslararası Sosyal Bilimler Eğitimi Dergisi
Crossref atıf bulunmamaktadır.
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat