Burhan Kılıç profil resmi
Burhan Kılıç Prof. Dr. Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi-Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi
Yayın 13 Hakemlik 7 CrossRef Atıf 23 TR Dizin Atıf 16
13 Yayın
7 Hakemlik
23 CrossRef Atıf
16 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Tüketici Davranışı Otel İşletmeciliği Turizm Gastronomi Turizm Pazarlaması Yiyecek ve İçecek

Kurum

Muğla Sıtkı Koçman Üniversitesi-Hoca Ahmet Yesevi Uluslararası Türk-Kazak Üniversitesi

Popüler Yayınları

2

2

820

Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu
DOI: 10.21547/jss.787982
ATIF 12 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2850

12

2

2850

YERLİ TURİSTLERİN MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARI
Yazarlar: Hatice Bilici, Nisan Yozukmaz , Burhan Kılıç , Faruk Yüksel
DOI: -
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 445

0

1

445

TURİZMDE MOBİL PAZARLAMA: TURİSTLERİN MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARI
Yazarlar: Burhan Kılıç , Nisan Yozukmaz , Faruk Yüksel, Hatice Bilici
DOI: 10.31795/baunsobed.645115
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1415

0

1

1415

6

1

760

Yayınlar

1

263

0

454

2

820

Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu
DOI: 10.21547/jss.787982
FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2850

2

2850

1

760

Paydaşların Gözüyle Yavaş Şehir Akyaka’da Aşırı Turizm
Yayın Bilgisi: 2020 , Turizm Akademik Dergisi
DOI: -
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2168

0

2168

YERLİ TURİSTLERİN MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARI
Yazarlar: Hatice Bilici, Nisan Yozukmaz , Burhan Kılıç , Faruk Yüksel
DOI: -
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 445

1

445

TURİZMDE MOBİL PAZARLAMA: TURİSTLERİN MOBİL PAZARLAMA UYGULAMALARINA KARŞI TUTUMLARI
Yazarlar: Burhan Kılıç , Nisan Yozukmaz , Faruk Yüksel, Hatice Bilici
DOI: 10.31795/baunsobed.645115
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1415

1

1415

0

8743

1

3031

0

161

0

172

Yayınlar

Yaratıcı Deneyimin Destinasyon Hatırlanabilirliği ve Sadakat Üzerine Etkisi: Avanos Örneği
Yayın Bilgisi: 2022 , Yaşar Üniversitesi E-Dergisi
DOI: 10.19168/jyasar.901992
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 454

1

0

454

2

2

820

Covid-19 Sonrası Turistik Tüketim Tutumu
DOI: 10.21547/jss.787982
ATIF 12 FAVORİ 2 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 2850

12

2

2850

6

1

760

Sosyal Medya Kullanımı Benlik Algısı İlişkisi: Turistik Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar: Burhan Kılıç , Güven Kırlı, Funda Ön Esen
DOI: 10.21547/jss.283064
ATIF 2 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 8743

2

0

8743

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.