Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Mustafa Metin
Prof. Dr.
Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Yayın
18
Hakemlik
5
CrossRef Atıf
42
18
Yayın
5
Hakemlik
42
CrossRef Atıf
0000-0002-6936-510X
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme
Okul Öncesi Eğitim
Fen ve Matematik Alanları Eğitimi
Kurum
Erciyes Üniversitesi Eğitim Fakültesi
Popüler Yayınları
Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Sümeyya Gürbey
,
Aynur Çevik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.881284
ATIF
22
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3134
22
ATIF
1
FAVORİ
3134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerini Belirleme Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Aynur Çevik
,
Sümeyya Gürbey
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.47155/mamusbbd.911344
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3055
8
ATIF
1
FAVORİ
3055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Comparison of science teachers' thoughts on face-to-face and online STEM-based activities
Yazarlar:
Fulya Öner Armağan
,
Mustafa Metin
,
Reyhan Atalay
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.1196938
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
418
0
FAVORİ
418
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yedinci Sınıf Öğrencilerinin Gözünden Bir Tübitak 4004 Projesi: Araştırıyorum, Sorguluyorum Bilimi Çok Seviyorum
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Hatice Kübra Serin
,
Nurullah Korkman
,
Fulya Oner Armağan
,
Ali Kolomuç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.47155/mamusbbd.1310118
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
461
0
FAVORİ
461
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitim Sürecinde Karşılaştıkları Sorunların Belirlenmesi
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Nurullah Korkman
,
Ali Kolomuç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.1301574
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
421
0
FAVORİ
421
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
21. yüzyıl becerileri hakkında STEM eğitimi almış fen bilimleri öğretmenlerinin görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Mehmet Mustafa Güler
,
Aynur Çevik
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1953
0
FAVORİ
1953
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A content analysis of studies published in the field of augmented reality in education
Yazarlar:
Mahmut Emre Turhan
,
Mustafa Metin
,
Ebru Ezberci Çevik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.925340
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Astronomi Eğitimi Araştırmalarının İncelenmesi: Bir Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Tuğba Oğuzman
,
Mustafa Metin
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.883360
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2865
0
FAVORİ
2865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Sümeyya Gürbey
,
Aynur Çevik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.881284
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3134
1
FAVORİ
3134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerini Belirleme Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Aynur Çevik
,
Sümeyya Gürbey
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.47155/mamusbbd.911344
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3055
1
FAVORİ
3055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Uzaktan eğitime yönelik öğretmen görüşlerinin farklı değişkenler açısından incelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Hasan Emlik
,
Emine Hazel Gürlek
,
Suna Demirbaş
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Studies in Educational Research and Development
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2538
0
FAVORİ
2538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A valid and reliable scale development study to determine the problems encountered by teachers in the distance education process
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Nurullah Korkman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.911074
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
0
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNE YÖNELİK TUTUMLARININ FARKLI DEĞİŞKENLER AÇISINDAN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Metin
, Salih Birişçi, Kerem Coşkun
Yayın Bilgisi: 2016 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1991
0
FAVORİ
1991
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğrencilerin Seviye Belirleme Sınavındaki Başarısına Etki Eden Unsurların Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Mustafa Metin
Yayın Bilgisi: 2013 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
968
0
FAVORİ
968
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETİM MATERYALLERİNE YÖNELİK WEB SAYFALARINI TASARLARKEN ÖĞRETMEN ADAYLARININ KARŞILAŞTIKLARI SORUNLAR
Yazarlar:
Mustafa Metin
, Salih Birişçi, Kerem Coşun, Gül Kaleli Yılmaz
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
805
0
FAVORİ
805
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN ve TEKNOLOJİ ÖĞRETMENLERİNİN PERFORMANS DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK HİZMET İÇİ EĞİTİM HİE İHTİYAÇLARININ BELİRLENMESİ
Yazarlar:
Mustafa Metin
, Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1032
0
FAVORİ
1032
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ÖĞRETMEN ADAYLARININ PERFORMANSA DAYALI DEĞERLENDİRMENİN ETKİSİ HAKKINDAKİ DÜŞÜNCELERİ: “ÇEVRE SORUNU ÖRNEĞİ”
Yazarlar:
Mustafa Metin
, Salih Birişçi
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
708
0
FAVORİ
708
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BİÇİMLENDİRİCİ DEĞERLENDİRMEYE YÖNELİK ÖĞRETMEN ADAYLARININ DÜŞÜNCELERİ
Yazarlar:
Mustafa Metin
Yayın Bilgisi: 2010 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
10257
0
FAVORİ
10257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Yapılandırmacı Kuramın 5E Modeline Uygun Etkinlikler Tasarlarken ve Uygularken Karşılaştıkları Sorunlar
Yazarlar:
Mustafa Metin
, Haluk Özmen
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3117
0
FAVORİ
3117
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Konularına Yönelik Web Sayfası Hazırlama Öğretmen Adaylarının Bilgisayar Teknolojisini Kullanabilme Becerilerini Nasıl Etkiler?
Yazarlar: Salih Birişçi, Salih Birişçi,
Mustafa Metin
Yayın Bilgisi: 2009 ,
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Kastamonu Eğitim Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi
Studies in Educational Research and Development
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Hakemlik
Çukurova Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi
Journal of Educational Technology and Online Learning
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
Öğretmen Eğitimi ve Öğretim
Yayınlar
A content analysis of studies published in the field of augmented reality in education
Yazarlar:
Mahmut Emre Turhan
,
Mustafa Metin
,
Ebru Ezberci Çevik
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.925340
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
992
6
ATIF
0
FAVORİ
992
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’deki Astronomi Eğitimi Araştırmalarının İncelenmesi: Bir Betimsel İçerik Analizi
Yazarlar:
Tuğba Oğuzman
,
Mustafa Metin
,
Hasan Kaya
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.883360
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2865
4
ATIF
0
FAVORİ
2865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Covid-19 Pandemi Sürecinde Uzaktan Eğitime Yönelik Öğretmen Görüşleri
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Sümeyya Gürbey
,
Aynur Çevik
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.46762/mamulebd.881284
ATIF
22
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3134
22
ATIF
1
FAVORİ
3134
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Uzaktan Eğitime İlişkin Görüşlerini Belirleme Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Aynur Çevik
,
Sümeyya Gürbey
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Maarif Mektepleri Uluslararası Sosyal ve Beşeri Bilimler Dergisi
DOI: 10.47155/mamusbbd.911344
ATIF
8
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3055
8
ATIF
1
FAVORİ
3055
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
A valid and reliable scale development study to determine the problems encountered by teachers in the distance education process
Yazarlar:
Mustafa Metin
,
Nurullah Korkman
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Journal of Educational Technology and Online Learning
DOI: 10.31681/jetol.911074
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
949
2
ATIF
0
FAVORİ
949
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat