Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nurcan Uzel
Doç. Dr.
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayın
3
Hakemlik
6
CrossRef Atıf
3
TR Dizin Atıf
12
3
Yayın
6
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0001-5334-0103
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Biyoloji Eğitimi
Kurum
GAZİ ÜNİVERSİTESİ, GAZİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Yayınlar
Fizyoloji deneyleri kapsamında alternatif bir değerlendirme yöntemi: TGA çalışma yaprakları
Yazarlar:
Tuğçe Güleşir
,
Kübra Aydemir
,
Sergüzel Kuş
,
Nurcan Uzel
,
Ali Gül
Yayın Bilgisi: 2020 ,
e-Kafkas Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3257
0
FAVORİ
3257
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Opinions of Prospective Biology Teachers about “Outdoor Learning Environments”: The Case of Museum Visit and Scientific Field Trip
Yazarlar:
Nurcan Uzel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.23.7.2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimi Öz-Yeterlik Algılarına Farklı Değişkenlerin Etkisi
Yazarlar:
Nurcan Uzel
, Merve Adıgüzel,
Mehmet Yılmaz
,
Ali Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.475408
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
e-Kafkas Journal of Educational Research
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Hakemlik
Adnan Menderes Üniversitesi Eğitim Fakültesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Anadolu Öğretmen Dergisi
e-Kafkas Journal of Educational Research
MANAS Sosyal Araştırmalar Dergisi
Yayınlar
Opinions of Prospective Biology Teachers about “Outdoor Learning Environments”: The Case of Museum Visit and Scientific Field Trip
Yazarlar:
Nurcan Uzel
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Participatory Educational Research
DOI: 10.17275/per.20.23.7.2
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
857
1
ATIF
0
FAVORİ
857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Çevre Eğitimi Öz-Yeterlik Algılarına Farklı Değişkenlerin Etkisi
Yazarlar:
Nurcan Uzel
, Merve Adıgüzel,
Mehmet Yılmaz
,
Ali Gül
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.475408
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
903
2
ATIF
0
FAVORİ
903
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat