Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Pelin Yıldırım
Dr.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
15
9
Yayın
1
Hakemlik
15
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Artırılmış Gerçeklik
Öğretim Teknolojileri
Fen Bilgisi Eğitimi
Bilim Tarihi
Kurum
FIRAT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Türk-İslam Alimlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında ve Öğretim Programında Yeri
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1064898
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
5
ATIF
1
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik ve Çevre Konularında Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçlarını Kullanmalarının Web 2.0 Yetkinliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Selin Yıldız
,
Pelin Yıldırım
,
Burcu Alan
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1244125
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
1
ATIF
1
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yenilikçi Öğretim Teknolojilerini Kullanarak Ders İçerikleri Hazırlamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Burcu Alan
,
Selin Yıldız
,
Pelin Yıldırım
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1297266
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
0
ATIF
1
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Özel Yetenekli Çocukların Eğitimi için Yenilikçi Teknolojik Uygulamaların Destek Eğitim Odası Öğretmenlerinin Teknoloji Kullanımına Yönelik Tutum ve Görüşlerine Etkisi
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Burcu Alan
,
Selin Yıldız
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: 10.30831/akukeg.1477823
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
99
0
FAVORİ
99
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Metaverse ve Eğitim: Yeni Bir Dönem Başlıyor!
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.1240070
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
581
0
FAVORİ
581
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Development of a knowledge test about scientists for secondary school students
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
,
Fikriye Kırbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2024 ,
International Journal of Assessment Tools in Education
DOI: 10.21449/ijate.1351510
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
538
0
FAVORİ
538
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik ve Çevre Konularında Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçlarını Kullanmalarının Web 2.0 Yetkinliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Selin Yıldız
,
Pelin Yıldırım
,
Burcu Alan
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1244125
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
1
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Yenilikçi Öğretim Teknolojilerini Kullanarak Ders İçerikleri Hazırlamalarının Teknolojik Pedagojik Alan Bilgisi Yeterliliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Burcu Alan
,
Selin Yıldız
,
Pelin Yıldırım
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
DOI: 10.58689/eibd.1297266
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
377
1
FAVORİ
377
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mobil Artırılmış Gerçeklik Ortamında Türk-İslam Alimlerinin Öğretilmesi: Öğrencilerin Bilimsel Tutumlarına Etkisi
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.15869/itobiad.1325457
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
290
0
FAVORİ
290
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Ekosistem Unsurlarının Öğretildiği Etkinliklerin Ortaokul Öğrencilerinin Çevresel Tutumlarına Etkisi: Hazar Gölü Örneği
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Pelin Yıldırım
,
Selin Yıldız
,
Burcu Alan
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17679/inuefd.1218509
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
458
0
FAVORİ
458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk-İslam Alimlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında ve Öğretim Programında Yeri
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1064898
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
1
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sistemler Akademik Başarı Testi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Pelin Yıldırım
,
Fikriye Kırbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.514188
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2865
0
FAVORİ
2865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Eğitim Ve İnsani Bilimler Dergisi: Teori Ve Uygulama
İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnsan ve Toplum Bilimleri Araştırmaları Dergisi
International Journal of Assessment Tools in Education
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Hakemlik
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Yayınlar
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin İklim Değişikliği, Biyoçeşitlilik ve Çevre Konularında Yenilikçi Öğretim Teknoloji Araçlarını Kullanmalarının Web 2.0 Yetkinliklerine Etkisi
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Selin Yıldız
,
Pelin Yıldırım
,
Burcu Alan
,
Fikriye Zengin
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: 10.5961/higheredusci.1244125
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
970
1
ATIF
1
FAVORİ
970
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türk-İslam Alimlerinin Fen Bilimleri Ders Kitaplarında ve Öğretim Programında Yeri
Yazarlar:
Pelin Yıldırım
,
Gonca Keçeci
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1064898
ATIF
5
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1021
5
ATIF
1
FAVORİ
1021
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Sistemler Akademik Başarı Testi: Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar:
Gonca Keçeci
,
Pelin Yıldırım
,
Fikriye Kırbağ Zengin
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ulusal Eğitim Akademisi Dergisi
DOI: 10.32960/uead.514188
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2865
9
ATIF
0
FAVORİ
2865
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat