Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Şenol Beşoluk
Prof. Dr.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Yayın
12
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
10
TR Dizin Atıf
121
12
Yayın
13
Hakemlik
10
CrossRef Atıf
121
TR Dizin Atıf
0000-0002-9604-0749
23974266100
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Kimya Eğitimi
Biyoloji Eğitimi
Fen Bilgisi Eğitimi
Kurum
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Yönelimlerin STEM ’e Evrilmesi Sürecine Tarihsel Bir Bakış
Yazarlar:
Zeynep Akça
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.739869
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2791
1
ATIF
1
FAVORİ
2791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Fen Bilgisi Öğretmenlerinin Kaynaştırma Öğrencilerine Yönelik Tutum ve Yeterlilik Algıları ile Bu Alandaki Bilgi Yeterliliklerinin Karşılaştırılması
Yazarlar:
Fatma Betül Bal
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: 10.47156/jide.1482389
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
202
0
FAVORİ
202
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DİSİPLİNLER ARASI YAKLAŞIMLARA VE STEM’E YÖNELİK ALGILARI
Yazarlar:
Zeynep Akça
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1015343
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
0
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eko-Verimlilik Unsurlarının Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamlarının Kullanılması ve Öğrenci Gelişimine Etkileri
Yazarlar:
Zeynep Akça
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17240/aibuefd.2022.22.74506-1100779
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
489
0
FAVORİ
489
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Yönelimlerin STEM ’e Evrilmesi Sürecine Tarihsel Bir Bakış
Yazarlar:
Zeynep Akça
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.739869
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2791
1
FAVORİ
2791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Gelişim Sürecini Etkileyen Faktörlere İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Şule Elmalı
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
722
0
FAVORİ
722
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Dersinde Probleme Dayalı Öğretim Yaklaşımının Öğrencilerin Problem Çözme Becerilerine Ve Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar: Şeyma Yıldız,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Journal of Individual Differences in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1121
0
FAVORİ
1121
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yaratıcılık ve Akademik Başarılarının Yıllara Göre Değişimi
Yazarlar:
Eda Demirhan
,
İsmail Önder
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.373323
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1478
0
FAVORİ
1478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Meryem Demir,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.408342
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1401
0
FAVORİ
1401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
How to Raise Awareness in Society on The Importance of Gifted Students?
Yazarlar:
Eda Demirhan
,
Şule Elmalı
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
5346
0
FAVORİ
5346
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin ve Öğretmen Adaylarının Atmosfer Basıncını Etkileyen Faktörleri ve İlişkili Günlük Hayat Problemlerini Açıklayabilme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Eda Demirhan
,
İsmail Önder
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.339285
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13625
0
FAVORİ
13625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları, Öğrenme Stilleri Ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Şenol Beşoluk
,
İsmail Önder
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1995
0
FAVORİ
1995
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen ve teknoloji öğretmenlerinin ve öğretmen adaylarının eğitim teknolojilerini kullanımı
Yazarlar:
Şenol Beşoluk
,
N. İzzet Kurbanoğlu
,
İsmail Önder
Yayın Bilgisi: 2010 ,
İlköğretim Online
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
816
0
FAVORİ
816
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
İlköğretim Online
Journal of Individual Differences in Education
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Kastamonu Eğitim Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Trakya Eğitim Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Editörlük
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Teknik Editör , Editör
Journal of Individual Differences in Education
Teknik Editör , Editör
Journal of Interdisciplinary Education: Theory and Practice
Teknik Editör , Editör
Journal of Multidisciplinary Studies in Education
Teknik Editör , Editör , Alan Editörü , Mizanpaj Editörü , Yazım Editörü
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Alan Editörü
Kurul Üyeliği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Akademik Düşünce Dergisi
Atatürk Üniversitesi Kazım Karabekir Eğitim Fakültesi Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal of Educational Studies in Mathematics
Journal of Individual Differences in Education
Medical Sciences
Milli Eğitim Dergisi
Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Sakarya University Journal of Education
Türkiye Bilimsel Araştırmalar Dergisi
Yükseköğretim ve Bilim Dergisi
Yayınlar
FEN BİLİMLERİ ÖĞRETMENLERİNİN DİSİPLİNLER ARASI YAKLAŞIMLARA VE STEM’E YÖNELİK ALGILARI
Yazarlar:
Zeynep Akça
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Trakya Eğitim Dergisi
DOI: 10.24315/tred.1015343
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1145
2
ATIF
0
FAVORİ
1145
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Eğitiminde Disiplinlerarası Yönelimlerin STEM ’e Evrilmesi Sürecine Tarihsel Bir Bakış
Yazarlar:
Zeynep Akça
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
DOI: 10.30703/cije.739869
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2791
1
ATIF
1
FAVORİ
2791
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Bilimsel Yaratıcılık ve Akademik Başarılarının Yıllara Göre Değişimi
Yazarlar:
Eda Demirhan
,
İsmail Önder
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Kastamonu Eğitim Dergisi
DOI: 10.24106/kefdergi.373323
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1478
2
ATIF
0
FAVORİ
1478
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Lisansüstü Eğitime Yönelik Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar: Meryem Demir,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.408342
ATIF
3
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1401
3
ATIF
0
FAVORİ
1401
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Lise Öğrencilerinin ve Öğretmen Adaylarının Atmosfer Basıncını Etkileyen Faktörleri ve İlişkili Günlük Hayat Problemlerini Açıklayabilme Durumlarının İncelenmesi
Yazarlar:
Eda Demirhan
,
İsmail Önder
,
Şenol Beşoluk
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Sakarya University Journal of Education
DOI: 10.19126/suje.339285
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
13625
2
ATIF
0
FAVORİ
13625
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat