Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Funda Eda Tonga Çabuk
Dr. Arş. Gör.
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Yayın
8
Hakemlik
1
CrossRef Atıf
14
8
Yayın
1
Hakemlik
14
CrossRef Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Okul Öncesi Eğitim
Kurum
ZONGULDAK BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
MEB Okul Öncesi Eğitim Programının Anaakım Okul Öncesi Eğitim Programları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Turan Gülçiçek
,
Funda Eda Tonga
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2595
0
ATIF
1
FAVORİ
2595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mindfulness: Views of Turkish Pre- Service Early Childhood Teachers
Yazarlar:
Funda Eda Tonga
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.683563
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
3
ATIF
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Pre-service Early Childhood Teachers’ Self-Compassion and Self-Regulation: The Moderating Effect of Mindfulness
Yazarlar:
Betül Yılmaz Çam
,
Funda Eda Tonga Çabuk
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1292858
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
1
ATIF
1
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Erken Çocukluk Eğitimcilerinin Sosyo-kültürel Teori’nin Uygulanabilirliğine İlişkin Görüş, Bilgi ve Öz-Raporlu Uygulamaları
Yazarlar:
Canan Peker
,
Esra Akcabağ
,
Funda Eda Tonga Çabuk
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.19171/uefad.1431937
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
279
0
FAVORİ
279
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
PISA'da Başarı İçin İpuçları ve Çıkarımlar Bulmak: Çin, Singapur, Estonya, Kanada ve Finlandiya Erken Çocukluk Eğitimi ve Bakımına Genel Bir Bakış
Yazarlar:
Sümeyra Eryiğit
,
Funda Eda Tonga Çabuk
,
Feyza Tantekin Erden
,
Fatma Yalçın
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.17556/erziefd.1376854
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
348
0
FAVORİ
348
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Relationship between Pre-service Early Childhood Teachers’ Self-Compassion and Self-Regulation: The Moderating Effect of Mindfulness
Yazarlar:
Betül Yılmaz Çam
,
Funda Eda Tonga Çabuk
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1292858
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
1
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleceğin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programına Bakışı: Programın İçerik, Nitelik, İşlevsellik ve Anlaşılırlık Bakımından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Funda Eda Tonga Çabuk
,
Zeliha Demirci Ünal
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1114186
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1434
0
FAVORİ
1434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN BİLİNÇLİ FARKINDALIK VE TÜKENMİŞLİK PUANLARI ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar:
Funda Eda Tonga
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
744
0
FAVORİ
744
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: MATEMATİK ÖĞRETİMİ, CİNSİYET FARKLILIKLARI, ÖĞRETMENİN ROLÜ
Yazarlar:
Feyza Tantekin Erden
,
Funda Eda Tonga
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.698618
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3605
0
FAVORİ
3605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mindfulness: Views of Turkish Pre- Service Early Childhood Teachers
Yazarlar:
Funda Eda Tonga
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.683563
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
MEB Okul Öncesi Eğitim Programının Anaakım Okul Öncesi Eğitim Programları Açısından İncelenmesi
Yazarlar:
Turan Gülçiçek
,
Funda Eda Tonga
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2595
1
FAVORİ
2595
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
International e-Journal of Educational Studies
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Research on Education and Psychology
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Korkut Ata Türkiyat Araştırmaları Dergisi
Yayınlar
The Relationship between Pre-service Early Childhood Teachers’ Self-Compassion and Self-Regulation: The Moderating Effect of Mindfulness
Yazarlar:
Betül Yılmaz Çam
,
Funda Eda Tonga Çabuk
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Research on Education and Psychology
DOI: 10.54535/rep.1292858
ATIF
1
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
361
1
ATIF
1
FAVORİ
361
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Geleceğin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Okul Öncesi Eğitim Programına Bakışı: Programın İçerik, Nitelik, İşlevsellik ve Anlaşılırlık Bakımından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Funda Eda Tonga Çabuk
,
Zeliha Demirci Ünal
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: 10.33711/yyuefd.1114186
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1434
1
ATIF
0
FAVORİ
1434
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL ÖNCESİ ÖĞRETMENLERİNİN MATEMATİK EĞİTİMİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ: MATEMATİK ÖĞRETİMİ, CİNSİYET FARKLILIKLARI, ÖĞRETMENİN ROLÜ
Yazarlar:
Feyza Tantekin Erden
,
Funda Eda Tonga
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Balıkesir Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31795/baunsobed.698618
ATIF
9
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3605
9
ATIF
0
FAVORİ
3605
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Mindfulness: Views of Turkish Pre- Service Early Childhood Teachers
Yazarlar:
Funda Eda Tonga
,
Feyza Tantekin Erden
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International e-Journal of Educational Studies
DOI: 10.31458/iejes.683563
ATIF
3
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
765
3
ATIF
1
FAVORİ
765
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat