Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Tufan Aytaç
Prof. Dr.
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Yayın
9
Hakemlik
19
CrossRef Atıf
13
TR Dizin Atıf
1
9
Yayın
19
Hakemlik
13
CrossRef Atıf
1
TR Dizin Atıf
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim Yönetimi
meta-analiz, liderlik, pandemi, COVID-19
Kurum
KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ
Popüler Yayınları
Öğretmenlerin Okul Yöneticilerinin Yetenek Yönetimi Liderliği Algısı ile Örgütsel Bağlılık Düzeyi Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1109
0
ATIF
1
FAVORİ
1109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE Kİ SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİM SORUNLARINA BİR BAKIŞ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.930387
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2779
6
ATIF
1
FAVORİ
2779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul İş Sağlığı ve Güvenliği Uygulamaları Performans Göstergelerinin Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serkan Bilgiç
,
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
184
0
ATIF
1
FAVORİ
184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul İş Sağlığı ve Güvenliği Uygulamaları Performans Göstergelerinin Okul Yöneticileri Tarafından Değerlendirilmesi
Yazarlar:
Serkan Bilgiç
,
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
184
1
FAVORİ
184
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Yöneticilerinin Öykücü Liderlik Yaklaşımına İlişkin Görüşleri
Yazarlar:
Duygu Ergen
,
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1346897
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
260
0
FAVORİ
260
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Teachers’ Well-Being Levels by Gender and Marital Status: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Ali Erden
,
Hale Erden
,
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2023 ,
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
DOI: 10.47215/aji.1304646
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1148
0
FAVORİ
1148
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Algılarının Çeşitli Değişkenlere Göre İimcelenmesi: Bir Meta-analiz Çalışması
Yazarlar:
Orhan Yılmaz
,
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.51460/baebd.1052977
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
649
0
FAVORİ
649
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
TÜRKİYE’DE Kİ SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİM SORUNLARINA BİR BAKIŞ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.930387
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2779
1
FAVORİ
2779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN OKULLARDA YETENEK YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (NİTEL BİR ANALİZ)
Yazarlar:
Tufan Aytaç
,
Cemalettin İpek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.756552
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Student-Centered Approaches on Students' Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Tufan Aytaç
,
Sultan Selen Kula
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.723894
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1458
0
FAVORİ
1458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Algılarının Kıdem Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Orhan Yılmaz
,
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.602542
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1343
0
FAVORİ
1343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Okul Yöneticilerinin Yetenek Yönetimi Liderliği Algısı ile Örgütsel Bağlılık Düzeyi Arasındaki İlişki
Yazarlar:
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2015 ,
Eurasian Journal of Educational Research
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1109
1
FAVORİ
1109
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Asian Journal of Instruction (E-AJI)
Batı Anadolu Eğitim Bilimleri Dergisi
Eurasian Journal of Educational Research
International Journal of Contemporary Educational Research
Milli Eğitim Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Kurul Üyeliği
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Hakemlik
Ahi Evran Akademi
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
Ahmet Keleşoğlu Eğitim Fakültesi Dergisi
Eğitim Yönetimi ve Politikaları Dergisi
İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
International Journal of Contemporary Educational Research
International Journal on Lifelong Education and Leadership
Kırıkkale Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Milli Eğitim Dergisi
Ömer Halisdemir Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi
Türk Akademik Yayınlar Dergisi (TAY Journal)
Uluslararası Eğitim Bilim ve Teknoloji Dergisi
Yayınlar
TÜRKİYE’DE Kİ SURİYELİ ÇOCUKLARIN EĞİTİM SORUNLARINA BİR BAKIŞ: BİR META-ANALİZ ÇALIŞMASI
Yazarlar:
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.930387
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2779
6
ATIF
1
FAVORİ
2779
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
OKUL YÖNETİCİLERİNİN OKULLARDA YETENEK YÖNETİMİ YAKLAŞIMININ UYGULANABİLİRLİĞİNE İLİŞKİN GÖRÜŞLERİ (NİTEL BİR ANALİZ)
Yazarlar:
Tufan Aytaç
,
Cemalettin İpek
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.756552
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1031
1
ATIF
0
FAVORİ
1031
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
The Effect of Student-Centered Approaches on Students' Creative Thinking Skills: A Meta-Analysis Study
Yazarlar:
Tufan Aytaç
,
Sultan Selen Kula
Yayın Bilgisi: 2020 ,
International Journal of Contemporary Educational Research
DOI: 10.33200/ijcer.723894
ATIF
2
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1458
2
ATIF
0
FAVORİ
1458
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Öğretmenlerin Örgütsel Sessizlik Algılarının Kıdem Değişkeni Açısından İncelenmesi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Yazarlar:
Orhan Yılmaz
,
Tufan Aytaç
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Ahi Evran Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi
DOI: 10.31592/aeusbed.602542
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1343
4
ATIF
0
FAVORİ
1343
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat