avatar
Semih Okutan Assoc. Prof. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
Publication 6 Review 26 CrossRef Cited 2 TR Dizin Cited 4
6 Publication
26 Review
2 CrossRef Cited
4 TR Dizin Cited

Research Fields

Marketing Digital Marketing Service Marketing Marketing Research Methodology Sales Management Consumer Behaviour

Institution

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Popular Publications

0

1

391

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
CITED 2 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1572

2

1

1572

Publications

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1572

1

1572

0

1183

1

391

Publications

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
CITED 2 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1572

2

1

1572

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.