avatar
Semih Okutan Assoc. Prof. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
Publication 6 Review 32 CrossRef Cited 4 TR Dizin Cited 5
6 Publication
32 Review
4 CrossRef Cited
5 TR Dizin Cited

Research Fields

Digital Marketing Marketing Research Methodology Marketing Sales Management Service Marketing Consumer Behaviour

Institution

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Popular Publications

0

1

593

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
CITED 4 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 2895

4

1

2895

Publications

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 2895

1

2895

0

1458

1

593

Publications

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
CITED 4 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 2895

4

1

2895

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.