avatar
Semih Okutan Assoc. Prof. Dr. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ
Publication 6 Review 28 CrossRef Cited 4 TR Dizin Cited 5
6 Publication
28 Review
4 CrossRef Cited
5 TR Dizin Cited

Research Fields

Marketing Digital Marketing Service Marketing Marketing Research Methodology Sales Management Consumer Behaviour

Institution

SAKARYA ÜNİVERSİTESİ, İŞLETME FAKÜLTESİ, İŞLETME BÖLÜMÜ

Popular Publications

0

1

465

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
CITED 4 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 2061

4

1

2061

Publications

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 2061

1

2061

0

1280

1

465

Publications

DİJİTAL OYUNLARIN ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ÜZERİNDEKİ ETKİSİ: KARABÜK ÖRNEĞİ
Published: 2022 , Milli Eğitim Dergisi
DOI: 10.37669/milliegitim.769932
CITED 4 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 2061

4

1

2061

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.