Tülin Ural profile image
Tülin Ural Prof. Dr. YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Publication 13 Review 17 CrossRef Cited 4
13 Publication
17 Review
4 CrossRef Cited

Research Fields

Product and Brand Management Marketing Marketing Research Methodology Marketing Communications Consumer Behaviour

Institution

YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Popular Publications

Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği
Authors: Prof. Dr. Tülin Ural , Ebru Tercan, Öğr. Grv. Müzeyyen Arslan, Demet Taner
DOI: 10.18037/ausbd.415569
CITED 0 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1615

0

1

1615

0

1

1544

0

1

1317

GENÇLERİN İLERİ TEKNOLOJİYE DAYALI ÜRÜN VE HİZMETLERİ KULLANMALARINDA ETKİN FAKTÖRLER
Authors: Tülin Ural , Betül Balıkçıoğlu
Published: 2005 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.680779
CITED 1 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 612

1

1

612

Publications

0

49

Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği
Authors: Prof. Dr. Tülin Ural , Ebru Tercan, Öğr. Grv. Müzeyyen Arslan, Demet Taner
DOI: 10.18037/ausbd.415569
FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 1615

1

1615

YENİ TİP İŞLETMELER: GLOBAL DOĞAN İŞLETMELERİN OLUŞUM NEDENLERİ VE ÖZELLİKLERİ
Authors: Tülin Ural , Aslı Küçükaslan
Published: 2008 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.680617
FAVORITE 0 TOTAL DOWNLOAD COUNT 581

0

581

GENÇLERİN İLERİ TEKNOLOJİYE DAYALI ÜRÜN VE HİZMETLERİ KULLANMALARINDA ETKİN FAKTÖRLER
Authors: Tülin Ural , Betül Balıkçıoğlu
Published: 2005 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.680779
FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 612

1

612

Publications

3

0

1460

GENÇLERİN İLERİ TEKNOLOJİYE DAYALI ÜRÜN VE HİZMETLERİ KULLANMALARINDA ETKİN FAKTÖRLER
Authors: Tülin Ural , Betül Balıkçıoğlu
Published: 2005 , Oneri
DOI: 10.14783/maruoneri.680779
CITED 1 FAVORITE 1 TOTAL DOWNLOAD COUNT 612

1

1

612

Interactive Guide Tool
If you want to see the panel introduction, you can click Start Tour.