Tülin Ural profil resmi
Tülin Ural Prof. Dr. YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
Yayın 13 Hakemlik 19 CrossRef Atıf 2
13 Yayın
19 Hakemlik
2 CrossRef Atıf

Uzmanlık Alanları

Pazarlama Pazarlama Araştırma Metodolojisi Pazarlama İletişimi Tüketici Davranışı Ürün ve Marka Yönetimi

Kurum

YEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ

Popüler Yayınları

0

1

2815

Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği
Yazarlar: Prof. Dr. Tülin Ural , Ebru Tercan, Öğr. Grv. Müzeyyen Arslan, Demet Taner
DOI: 10.18037/ausbd.415569
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1409

0

1

1409

0

1

1021

Yayınlar

0

1935

0

1097

0

1275

0

1062

0

1239

Güçlü Kent Markası Oluşturmada Destinasyon Kişiliği, Bilişsel ve Duygusal İmajın Rolü: Hatay Örneği
Yazarlar: Prof. Dr. Tülin Ural , Ebru Tercan, Öğr. Grv. Müzeyyen Arslan, Demet Taner
DOI: 10.18037/ausbd.415569
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1409

1

1409

YENİ TİP İŞLETMELER: GLOBAL DOĞAN İŞLETMELERİN OLUŞUM NEDENLERİ VE ÖZELLİKLERİ
Yazarlar: Tülin Ural , Aslı Küçükaslan
Yayın Bilgisi: 2008 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.680617
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 433

0

433

GENÇLERİN İLERİ TEKNOLOJİYE DAYALI ÜRÜN VE HİZMETLERİ KULLANMALARINDA ETKİN FAKTÖRLER
Yazarlar: Tülin Ural , Betül Balıkçıoğlu
Yayın Bilgisi: 2005 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.680779
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 459

0

459

Yayınlar

1

0

1097

GENÇLERİN İLERİ TEKNOLOJİYE DAYALI ÜRÜN VE HİZMETLERİ KULLANMALARINDA ETKİN FAKTÖRLER
Yazarlar: Tülin Ural , Betül Balıkçıoğlu
Yayın Bilgisi: 2005 , Öneri Dergisi
DOI: 10.14783/maruoneri.680779
ATIF 1 FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 459

1

0

459

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.