Volume: 28 Issue: 2 , 3/20/20

Year: 2020

Research Article

Research Article

1. The Linkage between Vocational Education and Labor Market in Turkey: Employability and Skill Mismatch

Research Article

2. Analysis of Chaos and Complexity in Schools According to Principals' Opinion

Research Article

3. Akran Zorbalığı ve Travma Sonrası Stres Bozukluğu Arasındaki İlişkinin Gözden Geçirilmesi

Research Article

4. A Content Analysis of 2012-2017 Decade Academic Achievement Researches

Research Article

6. Üniversite Öğrencilerinin Vatandaşlık Algısının Belirlenmesi

Research Article

7. İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Sorumluluk Düzeylerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

Research Article

9. Sosyal Bilimler Araştırmacılarının İstatistik Paket Programlarına Karşı Tutumları

Research Article

10. Başarı Duyguları Anketinin Türk Kültürüne Uyarlanması

Research Article

12. 4-6 Yaş Grubu Çocukların Sosyal Becerileri ve Teknoloji Kullanımları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

Research Article

14. Okul Öncesi Dönemdeki Çocukların Problem Temelli Görevlerle Geometrik Şekil Oluşturma Stratejilerinin İncelenmesi

Research Article

15. Okul Müdürlerinin Problem Algılama ve Çözme Süreçlerinde Dikkate Aldıkları Değerler

Research Article

19. Okul Müdürlerinin Denetiminin Öğretmenlerin Mesleki Gelişimine Etkisi

Research Article

23. İngilizce Derslerinde Kültürel Uyuşmazlık: Türkiye Örneği

Research Article

25. Meslek Yüksekokulu Son Sınıf Öğrencilerinin Uzamsal Yeteneklerinin İncelenmesi

Research Article

26. Okulöncesi Eğitim Programını Değerlendirme Ölçeği’nin Geliştirilmesi

Research Article

28. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bölme İşleminin Anlamına Dair Alan Bilgilerinin İncelenmesi

Research Article

31. Examining the Profiles of Scientists in Secondary Science Textbooks in Turkey

Research Article

32. Osmanlı Döneminde Kudüs’e Yahudi Göçü, İdari ve Sosyal Yapı ile Okullar

Research Article

36. Zeki Karar Destek Sistemleri: Bir Sistematik Literatür Haritalaması

Research Article

40. An Examination about "Focal Point" and "Scope” in Needs Analysis on Language Education