avatar
Ahmet Erdem Dr. Öğr. Üyesi HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU
Yayın 10 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 3 TR Dizin Atıf 23
10 Yayın
1 Hakemlik
3 CrossRef Atıf
23 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Otel İşletmeciliği Turizm Turizm Öngörüsü Turizm Pazarlaması Turizm Yönetimi

Kurum

HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

0

2

147

0

1

767

2

1

963

0

1

937

0

1

2754

Yayınlar

2

147

MOBİL YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARININ TERCİH EDİLME KRİTERLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar: Ahmet Erdem
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1308672
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1300

1

1300

The Effect of Attitude and Acceptability of Robot Use in Restaurants on Behavioral Intention
Yayın Bilgisi: 2023 , Journal of Tourismology
DOI: 10.26650/jot.2023.9.1.1191050
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1077

0

1077

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1031

1

1031

1

2796

1

963

1

937

1

767

1

2754

Yayınlar

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
ATIF 1 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 1031

1

1

1031

2

1

963

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.