avatar
Ahmet Erdem Dr. Öğr. Üyesi HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU
Yayın 10 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 16
10 Yayın
1 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
16 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Otel İşletmeciliği Turizm Turizm Öngörüsü Turizm Pazarlaması Turizm Yönetimi

Kurum

HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

0

1

700

1

1

891

0

1

844

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 957

0

1

957

0

1

400

Yayınlar

1

52

MOBİL YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARININ TERCİH EDİLME KRİTERLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar: Ahmet Erdem
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1308672
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 951

0

951

The Effect of Attitude and Acceptability of Robot Use in Restaurants on Behavioral Intention
Yayın Bilgisi: 2023 , Journal of Tourismology
DOI: 10.26650/jot.2023.9.1.1191050
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 817

0

817

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 957

1

957

0

2470

1

891

1

844

1

700

0

2703

Yayınlar

1

1

891

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.