avatar
Ahmet Erdem Dr. Öğr. Üyesi HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU
Yayın 9 Hakemlik 1 CrossRef Atıf 1 TR Dizin Atıf 16
9 Yayın
1 Hakemlik
1 CrossRef Atıf
16 TR Dizin Atıf

Uzmanlık Alanları

Otel İşletmeciliği Turizm Turizm Öngörüsü Turizm Pazarlaması Turizm Yönetimi

Kurum

HARRAN ÜNİVERSİTESİ, TURİZM VE OTEL İŞLETMECİLİĞİ YÜKSEKOKULU

Popüler Yayınları

0

1

667

1

1

858

0

1

788

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
ATIF 0 FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 902

0

1

902

0

1

365

Yayınlar

MOBİL YEMEK SİPARİŞİ UYGULAMALARININ TERCİH EDİLME KRİTERLERİNİN ANALİZİ
Yazarlar: Ahmet Erdem
DOI: 10.30783/nevsosbilen.1308672
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 823

0

823

The Effect of Attitude and Acceptability of Robot Use in Restaurants on Behavioral Intention
Yayın Bilgisi: 2023 , Journal of Tourismology
DOI: 10.26650/jot.2023.9.1.1191050
FAVORİ 0 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 725

0

725

Sosyal Medyada Seyahat İmrenişinin Seyahat Etme Niyetine Etkisi
DOI: 10.17123/atad.987543
FAVORİ 1 TOPLAM İNDİRİLME SAYISI 902

1

902

0

2379

1

858

1

788

1

667

0

2671

Yayınlar

1

1

858

İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.