Hakkında
Hakkında
Yol Haritası
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
EAH
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Firma
Şahıs
Sendika
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Ahmet Simsar
Doç.
Sharjah Education Academy
Yayın
5
Hakemlik
30
CrossRef Atıf
18
TR Dizin Atıf
15
5
Yayın
30
Hakemlik
18
CrossRef Atıf
15
TR Dizin Atıf
0000-0002-4335-8788
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Eğitim
Okul Öncesi Eğitim
STEM Eğitimi
Kurum
Sharjah Education Academy
Popüler Yayınları
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüme Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hızır Dinler
,
Ahmet Simsar
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çocuk ve Gelişim Dergisi
DOI: 10.36731/cg.659567
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2476
6
ATIF
1
FAVORİ
2476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüme Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hızır Dinler
,
Ahmet Simsar
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çocuk ve Gelişim Dergisi
DOI: 10.36731/cg.659567
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2476
1
FAVORİ
2476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Amerikan Head Start Okul Öncesi Öğretmenleri Bireyselleştirilmiş Fonemik Farkındalık Koçluğu
Yazarlar:
Ahmet Simsar
,
Sara Beth Tours
, Lauren Denny
Yayın Bilgisi: 2019 ,
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: 10.17984/adyuebd.532495
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1204
0
FAVORİ
1204
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Süreçleri Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Simsar
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.590361
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6169
0
FAVORİ
6169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İtalyadaki Reggio Emilia Gerçekten de Özel Mi?
Yazarlar:
Ahmet Simsar
,
Sara Beth Tours
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1517
0
FAVORİ
1517
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojilerini Kullanma Durumları Ve Bunun Öğretime Etkisi
Yazarlar:
Ahmet Simsar
, Metin Kadim
Yayın Bilgisi: 2017 ,
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
4274
0
FAVORİ
4274
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Adıyaman Üniversitesi Eğitim Bilimleri Dergisi
Çocuk ve Gelişim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Kurul Üyeliği
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Hakemlik
Anemon Muş Alparslan Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Cumhuriyet Uluslararası Eğitim Dergisi
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
Eurasian Journal of Teacher Education
International Journal of Assessment Tools in Education
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Muallim Rıfat Eğitim Fakültesi Dergisi
Participatory Educational Research
Trakya Eğitim Dergisi
Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Uluslararası Eğitim Araştırmacıları Dergisi
Uluslararası Erken Çocukluk Eğitimi Çalışmaları Dergisi
Yayınlar
Okul Öncesi Öğretmen Adaylarının Geri Dönüşüme Yönelik Düşüncelerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Hızır Dinler
,
Ahmet Simsar
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Çocuk ve Gelişim Dergisi
DOI: 10.36731/cg.659567
ATIF
6
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2476
6
ATIF
1
FAVORİ
2476
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Okul Öncesi Öğretmenlerinin Fen Eğitimi Süreçleri Üzerine Görüşlerinin İncelenmesi
Yazarlar:
Ahmet Simsar
,
Yakup Doğan
Yayın Bilgisi: 2019 ,
e-Kafkas Eğitim Araştırmaları Dergisi
DOI: 10.30900/kafkasegt.590361
ATIF
12
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
6169
12
ATIF
0
FAVORİ
6169
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat