Hakkında
Hakkında
Trendler
DOI Hizmeti
Konular
Dergiler
Yayıncılar
Tümü
Üniversite
Kamu
Dernek
Vakıf
Meslek Odası
Şahıs
Sendika
Firma
Araştırmacılar
Dergi Sihirbazı
Yardım
Duyurular
Geliştirmeler
Yol Haritası
Türkçe
Türkçe
İngilizce
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Bilimsel Yayın Koordinatörü Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Nesrin Kalyoncu
Prof. Dr.
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Yayın
13
Hakemlik
3
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
12
13
Yayın
3
Hakemlik
12
CrossRef Atıf
12
TR Dizin Atıf
0000-0002-2083-7487
Takip Et
Takip Ediyorsunuz
Profilimi Düzenle
Takipçi
Takip Edilen
Hakkında
Yayınlar
Görevler
Atıf
Uzmanlık Alanları
Müzik
Müzik Eğitimi
Müzikoloji ve Etnomüzikoloji
Müzik Pedagojisi
Pedagojik Yaklaşımlar
Öğretme-Öğrenme Yaklaşımları
Kurum
Bolu Abant İzzet Baysal Üniversitesi
Popüler Yayınları
ERGENLERİN TELEVİZYON MÜZİK PROGRAMI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
ATIF
0
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
797
0
ATIF
1
FAVORİ
797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Yayınlar
Başlangıç Düzeyi Bağlama Eğitiminde Programlı Öğrenme Yaklaşımı'nın Çalma Performansına Etkisi: Bir Halk Eğitim Merkezi Örneği
Yazarlar:
Cemal Özata
,
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30561/sinopusd.1402401
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
0
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
EDİTÖRE MEKTUP: “Bağlama Performansı Ölçme Aracı” Konulu Makaleye Dair Birkaç Not
Yazarlar:
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2022 ,
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
495
0
FAVORİ
495
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAĞLAMA EĞİTİMİNDE BAŞLANGIÇ DÜZEYİNE YÖNELİK BİR PERFORMANS DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME
Yazarlar:
Cemal Özata
,
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Music and Dance
DOI: 10.31722/ejmd.1033395
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
0
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Altıncı Sınıf Müzik Dersi İçin Bir ‘Müzik Bilgisi Başarı Testi’ Geliştirme
Yazarlar:
Özlem Öztürk
,
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2020 ,
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
713
0
FAVORİ
713
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Meslek Birliklerinin Eğitime Katkıları Bağlamında “EAS” ve EAS Türkiye Ulusal Koordinatörlüğü’nün 2006-2017 Faaliyetleri.
Yazarlar:
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2019 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
580
0
FAVORİ
580
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müziksel İşitme Eğitiminde Kullanılan İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Kaygı ve Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Ozturk
,
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.411010
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3821
0
FAVORİ
3821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çalgı Derslerindeki Öğretmen - Öğrenci İletişiminde “Transaksiyonel Analiz Ego Durumlari”
Yazarlar:
Ersin Turhal
,
Nesrin Kalyoncu
,
Ayla Keçeci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sanat ve Tasarım Dergisi
DOI: 10.20488/sanattasarim.529225
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3653
0
FAVORİ
3653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İlköğretim Altıncı Sınıf Müzik Dersinde Kullanılan‘Tam Öğrenme Modeli’nin Öğrencilerin Tutum ve Başarılarına Etkisi
Yazarlar:
Özlem Öztürk
,
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
12794
0
FAVORİ
12794
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müzik Atölyesi Raporu: “İdil-Doğada Ses ve Müzik Olasılıkları”
Yazarlar:
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2017 ,
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1069
0
FAVORİ
1069
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
ERGENLERİN TELEVİZYON MÜZİK PROGRAMI TERCİHLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar:
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2011 ,
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
DOI: -
FAVORİ
1
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
797
1
FAVORİ
797
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Türkiye’de Orff-Schulwerk Uygulamaları Abant İzzet Baysal Üniversitesi Örneği
Yazarlar:
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2006 ,
Yaratıcı Drama Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
1077
0
FAVORİ
1077
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Eğitim Fakültelerinde Uygulanan Müzik Öğretmenliği Lisans Programının Revizyon Gerekçeleriyle Tutarlılığı
Yazarlar:
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2857
0
FAVORİ
2857
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
20. Yüzyılın Birinci Yarısında Alman Müzik Eğitimini Etkileyen Başlıca Oluşumlar Ve Okul Müzik Dersi
Yazarlar:
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2005 ,
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
DOI: -
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3909
0
FAVORİ
3909
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Makalelerin Yayımlandığı Dergiler
Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi
Eurasian Journal of Music and Dance
Gazi Üniversitesi Gazi Eğitim Fakültesi Dergisi
İnformal Ortamlarda Araştırmalar Dergisi
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
Sanat ve Tasarım Dergisi
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
Türk Eğitim Bilimleri Dergisi
Yaratıcı Drama Dergisi
Kurul Üyeliği
NOSYON: Uluslararası Toplum ve Kültür Çalışmaları Dergisi
Hakemlik
Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
Abant Kültürel Araştırmalar Dergisi
Motif Akademi Halkbilimi Dergisi
Yayınlar
Başlangıç Düzeyi Bağlama Eğitiminde Programlı Öğrenme Yaklaşımı'nın Çalma Performansına Etkisi: Bir Halk Eğitim Merkezi Örneği
Yazarlar:
Cemal Özata
,
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2024 ,
Sinop Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi
DOI: 10.30561/sinopusd.1402401
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
531
1
ATIF
0
FAVORİ
531
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
BAĞLAMA EĞİTİMİNDE BAŞLANGIÇ DÜZEYİNE YÖNELİK BİR PERFORMANS DEĞERLENDİRME ÖLÇEĞİ GELİŞTİRME
Yazarlar:
Cemal Özata
,
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2021 ,
Eurasian Journal of Music and Dance
DOI: 10.31722/ejmd.1033395
ATIF
1
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
2056
1
ATIF
0
FAVORİ
2056
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Müziksel İşitme Eğitiminde Kullanılan İşbirlikli Öğrenme Yönteminin Öğrenci Kaygı ve Başarısına Etkisi
Yazarlar:
Gökhan Ozturk
,
Nesrin Kalyoncu
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Journal of Measurement and Evaluation in Education and Psychology
DOI: 10.21031/epod.411010
ATIF
6
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3821
6
ATIF
0
FAVORİ
3821
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
Çalgı Derslerindeki Öğretmen - Öğrenci İletişiminde “Transaksiyonel Analiz Ego Durumlari”
Yazarlar:
Ersin Turhal
,
Nesrin Kalyoncu
,
Ayla Keçeci
Yayın Bilgisi: 2018 ,
Sanat ve Tasarım Dergisi
DOI: 10.20488/sanattasarim.529225
ATIF
4
FAVORİ
0
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
3653
4
ATIF
0
FAVORİ
3653
TOPLAM İNDİRİLME SAYISI
İnteraktif Rehber Aracı
Panel tanıtımını görmek istiyorsanız Turu Başlat' a tıklayabilirsiniz.
Turu Başlat